Gå til innhold

Theo eller Leo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva liker du best?

Anonymkode: 1f5b0...c14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker best hele navn, og ikke bare forstavelsene. 

Teodor eller Leonard. Av disse er Teodor etter min smak det beste. 

Anonymkode: a005f...739

Skrevet

Jeg liker best Theo, men ville nok valgt Leo i fare for at barnet havner i en klasse med 4 andre Theo`er..

Anonymkode: 2bf77...2b0

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker best Theo, men ville nok valgt Leo i fare for at barnet havner i en klasse med 4 andre Theo`er..

Er Theo et så vanlig navn? Jeg vet ikke om en eneste som heter det, tror jeg

Anonymkode: 76857...4b4

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er Theo et så vanlig navn? Jeg vet ikke om en eneste som heter det, tror jeg

Anonymkode: 76857...4b4

Kanskje litt etter hvor man bor? 

Jeg har de siste årene jobbet i to barnehager hvor vi i den ene hadde 2 med navnet Theo samtidig og en som kom inn med samme navn. Da jeg gikk over i en annen barnehage hadde vi 2 Theo der også på lik alder. :) 

Skrevet

Leo misliker jeg sterkt. Theo er litt bedre, men ville definitivt valgt Theodor, og brukt Theo som kallenavn. 

Anonymkode: c59b3...f7d

Skrevet

Leon 

Anonymkode: 07e2f...5ab

Skrevet

Theo er en hund for meg .

Og begge navnene mangler liksom resten. 

Hva med Theodor eller Leonard som de over her nevner? 

Anonymkode: 8e935...73f

Skrevet

Theo helt klart, et veldig fint navn. Men velg det dere selv heller mot at er finest. Begge navnene er fine, så er kun smak og behag. I følge ssb er det 2000 menn som her Theo som første fornavn og 2029 som Har Leo som første fornavn. Så er nok litt tilfeledig hva folk tenker er mest brukt

Anonymkode: f3eeb...bd1

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Theo helt klart, et veldig fint navn. Men velg det dere selv heller mot at er finest. Begge navnene er fine, så er kun smak og behag. I følge ssb er det 2000 menn som her Theo som første fornavn og 2029 som Har Leo som første fornavn. Så er nok litt tilfeledig hva folk tenker er mest brukt

Anonymkode: f3eeb...bd1

Jeg så dette på SSB ja.. kom på at det er en toåring i nærheten som heter det, men ellers vet jeg ikke av noen andre. Vil jo da uansett bli tre år i mellom, så det spiller kanskje ikke så stor rolle?!

Vanskelig å velge "poppis navn", spent på oppfattelse frem i tid også. Men når så mange heter det, kan det vel bli like vanlig som å hete Lars?

Hi

Anonymkode: 1f5b0...c14

Skrevet

Theo er et veldig vanlig navn her hvor jeg bor (Follo), og jeg må si meg enig med flere over i at det liksom ikke er et skikkelig navn. Theodor er mye finere.

Leo liker jeg heller ikke. Men det er vel bare sånn at jeg liker andre navn enn det.

Om jeg var deg, ville jeg ha kalt barnet Theodor og brukt Theo som kallenavn. Så får du skilt ham litt fra de andre Theo-ene. 

Anonymkode: 4fe4e...e5f

Skrevet

Min heter Theo, det er kun han i barnehagen hans som heter det og jeg vet ikke om flere..

Skrevet

Theo,men liker godt Leo også, så litt vanskelig og velge

Skrevet

For meg er dette halve navn. Theodor og Leonard, kan kalles Theo og Leo.

Anonymkode: 66c12...4bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...