Anonym bruker Skrevet 30. september 2017 #1 Skrevet 30. september 2017 Noen tips ? Jeg har ikke lange, atletiske ben og langt fra en "løpekropp". Men jeg har likevel lyst å lære å like å løpe, siden dette er en enkel måte å komme i form på. Krever minimalt med utstyr, og kan gjøres overalt. Har løpt noen halvmaraton og andre løp, men misliker hvert steg... Tips? Anonymkode: 25177...58f
Anonym bruker Skrevet 30. september 2017 #2 Skrevet 30. september 2017 Hvis du har løpt flere løp, inkludert halvmaraton og fortsatt ikke liker det, så tror jeg du aldri vil like det. Jeg veier 15 kilo for mye, men synes det er utrolig deilig å jogge 5 km i skogen. Jogger i stillhet og merker at stresset renner av meg. Får mine beste jobbideer i skogen :-) Anonymkode: 7fe32...b33
Anonym bruker Skrevet 30. september 2017 #3 Skrevet 30. september 2017 Har du brukt pulsklokke/aktivitetsklokke når du løper? Jeg HATET å løpe, men når jeg fikk en aktivitetsklokke ble det en ny verden! Jeg har tydeligvis løpt for hardt og med for høy puls, og da er det bare vondt, men hvis du har såpass løpserfaring er det kanskje ikke ditt "problem". Jeg klarte jo ikke å løpe mer enn veldig kort. Klokke og treningsprogram er uansett veldig motiverende, synes jeg. Kjekt å ha nedtelling og se økten etterpå. God musikk hjelper også mye for meg. Anonymkode: aad1f...933
Anonym bruker Skrevet 30. september 2017 #4 Skrevet 30. september 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du brukt pulsklokke/aktivitetsklokke når du løper? Jeg HATET å løpe, men når jeg fikk en aktivitetsklokke ble det en ny verden! Jeg har tydeligvis løpt for hardt og med for høy puls, og da er det bare vondt, men hvis du har såpass løpserfaring er det kanskje ikke ditt "problem". Jeg klarte jo ikke å løpe mer enn veldig kort. Klokke og treningsprogram er uansett veldig motiverende, synes jeg. Kjekt å ha nedtelling og se økten etterpå. God musikk hjelper også mye for meg. Anonymkode: aad1f...933 Hva slags pulsklokke har du? 😊 Anonymkode: 36083...02f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå