Anonym bruker Skrevet 30. september 2017 #1 Skrevet 30. september 2017 Etter en våt og kald sommer og ferie - i Norge og England er vi sikre på at neste år må vi ha minst 1 uke i syden med sol og varme selv om vi ikke er typen som MÅ til syden hvert år. Har skolebarn og må derfor reise i juli når SFO er stengt. Kikker hos Tui og Ving nå og 1 uke koster rundt 30 tusen og oppover, hjelp. Mye penger men vi får det til om vi prioriterer den ferieuka. Ser at vi kan få tur til Tenerife til rundt 23-25 tusen men har null erfaring med Tenerife, Gran Canaria etc, er det ok der på sommeren? Tar imot erfaringer og tips, evt andre muligheter for tur som ikke sprenger budsjettet helt! 😊👍 Anonymkode: 899e4...08f
Anonym bruker Skrevet 30. september 2017 #2 Skrevet 30. september 2017 For meg personlig er det for varmt. Blir fort 30 grader i skyggen der i juli, og da plages jeg av varmen og koser meg ikke i det hele tatt. Jeg har barn som er som meg, liker ikke at det blir for varmt. Men folk er jo forskjellig, mulig dere synes det er deiligere jo varmere det blir? Anonymkode: 01f4b...c41
Anonym bruker Skrevet 30. september 2017 #3 Skrevet 30. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: For meg personlig er det for varmt. Blir fort 30 grader i skyggen der i juli, og da plages jeg av varmen og koser meg ikke i det hele tatt. Jeg har barn som er som meg, liker ikke at det blir for varmt. Men folk er jo forskjellig, mulig dere synes det er deiligere jo varmere det blir? Anonymkode: 01f4b...c41 Var det jeg også trodde, at det ble veldig varmt. Mannen min er ikke veldig glad i varmen og mente Hellas ble for varmt (og ustabilt pga økonomisk situasjon) men at spanske øyer var det han var interessert i. Får gjøre litt mer research i fellesskap skjønner jeg! HI Anonymkode: 899e4...08f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå