Anonym bruker Skrevet 30. september 2017 #1 Skrevet 30. september 2017 Altså, nærmeste familie er selvsagt, og besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn. Hvem evnt fler? Anonymkode: 83922...e17
KellyTaylor Skrevet 30. september 2017 #2 Skrevet 30. september 2017 Jeg har invitert familie og de nærmeste vennene våre.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2017 #3 Skrevet 30. september 2017 Bare nærmeste familie Dåpsbarnet sine besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn. Har aldri hatt venner i barnedåp, og har heller aldri blitt invitert i dåp til venner. Anonymkode: 5b5e1...ee1
Anonym bruker Skrevet 30. september 2017 #4 Skrevet 30. september 2017 Vi hadde barnet sine tanter, onkler, søskenbarn, besteforeldre og et nært vennepar ☺️ ble 19 med dåpsbarnet. Anonymkode: ca113...c07
Anonym bruker Skrevet 30. september 2017 #5 Skrevet 30. september 2017 Her er det tradisjon å invitere hele grenda. Det er da stort sett familie, men også noen naboer. Var ca 50 inviterte. Anonymkode: 36aed...40f
Anonym bruker Skrevet 30. september 2017 #6 Skrevet 30. september 2017 Utenom nærmeste familie hadde jeg fire venninner og min samboer hadde en kamerat. Vi var rundt 30 stk tilsammen. For meg er det en selvfølge å be venninner. De er en stor del av mine barns liv. Familien bor noen timer unna så de har mindre kontakt med barna mine enn de. Anonymkode: b7f11...9e1
Anonym bruker Skrevet 30. september 2017 #7 Skrevet 30. september 2017 Vi har som tradisjon å invitere hele familien. Dvs mine tanter, onkler og søskenbarn i tillegg. Vi har vært ca. 60 stk til dåp Anonymkode: 16fde...2c8
MilleMarmelade Skrevet 1. oktober 2017 #8 Skrevet 1. oktober 2017 Nærmeste familie og venner som er faddere.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #9 Skrevet 1. oktober 2017 Vi inviterte besteforeldre, oldeforeldre, tanter, onkler, kusiner og fetre av dåpsbarnet. I tillegg inviterte vi 5-6 vennepar med barn (disse er vi mye sammen med i vanlig hverdag og de inviteres i besøk nå barna har bursdag). Anonymkode: 372f5...558
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #10 Skrevet 1. oktober 2017 Vi inviterer besteforeldre, oldeforeldre, tante og onkel, mine tanter, onkler og søskenbarn, venner av oss som enda gjerne er faddere. Dette er alle mennesker som er mye delaktige i barnas liv, og det var derfor naturlig å ha de med. Mine søskenbarn blir kalt tante og onkel, og har mer med de å gjøre enn de som faktisk er det. Mannens tanter, onkler og søskenbarn har vi alltid hatt minimal kontakt med, maks en gang i året, ofte sjeldnere. Vi har vært rundt 50 stk ved hver dåp. Anonymkode: afc07...358
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå