Gå til innhold

Hvem inviterer dere til dåp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, nærmeste familie er selvsagt, og besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn. 

Hvem evnt fler?

Anonymkode: 83922...e17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har invitert familie og de nærmeste vennene våre.

Skrevet

Bare nærmeste familie

Dåpsbarnet sine besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn.

Har aldri hatt venner i barnedåp, og har heller aldri blitt invitert i dåp til venner.

Anonymkode: 5b5e1...ee1

Skrevet

Vi hadde barnet sine  tanter, onkler, søskenbarn, besteforeldre og et nært vennepar ☺️ ble 19 med dåpsbarnet. 

Anonymkode: ca113...c07

Skrevet

Her er det tradisjon å invitere hele grenda. Det er da stort sett familie, men også noen naboer. Var ca 50 inviterte.

Anonymkode: 36aed...40f

Skrevet

Utenom nærmeste familie hadde jeg fire venninner og min samboer hadde en kamerat. Vi var rundt 30 stk tilsammen. 

For meg er det en selvfølge å be venninner. De er en stor del av mine barns liv. Familien bor noen timer unna så de har mindre kontakt med barna mine enn de. 

Anonymkode: b7f11...9e1

Skrevet

Vi har som tradisjon å invitere hele familien. Dvs mine tanter, onkler og søskenbarn i tillegg. Vi har vært ca. 60 stk til dåp :) 

Anonymkode: 16fde...2c8

Skrevet

Nærmeste familie og venner som er faddere.

Skrevet

Vi inviterte besteforeldre, oldeforeldre, tanter, onkler, kusiner og fetre av dåpsbarnet. I tillegg inviterte vi 5-6 vennepar med barn (disse er vi mye sammen med i vanlig hverdag og de inviteres i besøk nå barna har bursdag).

Anonymkode: 372f5...558

Skrevet

Vi inviterer besteforeldre,  oldeforeldre,  tante og onkel, mine tanter, onkler og søskenbarn, venner av oss som enda gjerne er faddere. Dette er alle mennesker som er mye delaktige i barnas liv, og det var derfor naturlig å ha de med. Mine søskenbarn blir kalt tante og onkel, og har mer med de å gjøre enn de som faktisk er det.

Mannens tanter, onkler og søskenbarn har vi alltid hatt minimal kontakt med, maks en gang i året, ofte sjeldnere. 

Vi har vært rundt 50 stk ved hver dåp.

Anonymkode: afc07...358

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...