Gå til innhold

Hvordan velger dere faddere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke kriterier står sterkest? Velger dere først og fremst familie eller venner?

Anonymkode: 39326...c47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har våre søsken som faddere. 

Da vi døpte tvillingene var mannens søsken faddere for den ene og mine for den andre.

Eldste har mange faddere, alle tantene på begge sider.

Anonymkode: 9a30b...47f

Skrevet

Vi har valgt familie.

Venner kan komme og gå, men familien består :)

Vi har da mannens søsken, mine søsken, og besteforeldre på begge sider som faddere

Anonymkode: dc317...555

Skrevet

Jeg valgte en venninne og en slektning. valgte de to personene jeg så mest sannsynlig ville være i livet til barnet mitt livet ut :-) Ene er også kristen og kan følge opp den delen, så det var også et kjempepluss. 

Anonymkode: 73052...c16

Skrevet

Har ikke valgt venner, eller inngifte. 

Kun familie som vil være nære uansett hva som skjer.  Det ene barnet har alle onklene, det andre har alle besteforeldrene.  

Anonymkode: 24319...9db

Skrevet

Tante/onkel til dåpsbarnet pluss en eller to venner vi håper og tror vil være der for oss og barnet livet ut.

Skrevet

Mannens bror (som vi begge angrer på da han ikke bryr seg om noen av ungene), 2 av mine søskenbarn, min onkel, min bestevenninne  og to gode kompiser av mannen. Disse er da fordelt på to barn.

Skrevet

Vi har valgt venner, da vi tenker familie alltid vil være der for barnet uansett- mens det er en tillitt til våre venner at vi ønsker de skal være en del av barnas liv. Jeg har brukt venner jeg har hatt siden barnehage og barneskole, og når de har holdt så lenge til tross for at vi periodevis har bodd langt fra hverandre og hatt minimalt med kontakt- har vi alltid funnet tilbake til hverandre igjen. 

Anonymkode: 27a4b...a1a

Skrevet

Vi brukte venner og angrer på det.

Anonymkode: 22e56...f15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...