Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk høre for noen uker siden at kontaktlæreren til min yngste ble tatt i nasking i en forretning der ei venninne av meg jobber. Hva ville du tenkt!?

Anonymkode: 25766...da3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ryktet er sant da, vel og merke... Stakkars, her er et menneske med issues som sliter og sikkert skammer seg. 

Anonymkode: 61cd7...e94

Skrevet

Ryktet går...

Jeg ville tenkt at det ikke hadde hatt noe med hennes omsorg eller evne til å være kontaktlærer, og så hadde sagt til min venninne at slike rykter sprer man ikke.

Anonymkode: edaa7...3ba

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk høre for noen uker siden at kontaktlæreren til min yngste ble tatt i nasking i en forretning der ei venninne av meg jobber. Hva ville du tenkt!?

Anonymkode: 25766...da3

Jeg ville tenkt at den venninnen din virkelig burde lære seg å holde kjeften sin.

Anonymkode: 78fbe...434

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville tenkt at den venninnen din virkelig burde lære seg å holde kjeften sin.

Anonymkode: 78fbe...434

Hvorfor??

Anonymkode: 25766...da3

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor??

Anonymkode: 25766...da3

Fordi det er noe hun ikke trenger å fortelle om

Anonymkode: 78fbe...434

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville tenkt at den venninnen din virkelig burde lære seg å holde kjeften sin.

Anonymkode: 78fbe...434

Så enig ☝🏻 Tåpelig å spre rykter om læreren. Hva oppnår dere med det.

"Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people." -det er noe i det 😏

 

Anonymkode: 61cd7...e94

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ryktet går...

Jeg ville tenkt at det ikke hadde hatt noe med hennes omsorg eller evne til å være kontaktlærer, og så hadde sagt til min venninne at slike rykter sprer man ikke.

Anonymkode: edaa7...3ba

Enig i dette.

Anonymkode: d68d7...08a

Skrevet
32 minutter siden, Mrs Smith skrev:

Har ikke venninnen din taushetsplikt ?

Ikke som ansatt i butikk, men det går an å bruke sunn fornuft og ha integritet likevel.

Anonymkode: d68d7...08a

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så enig ☝🏻 Tåpelig å spre rykter om læreren. Hva oppnår dere med det.

"Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people." -det er noe i det 😏

 

Anonymkode: 61cd7...e94

Dette.

Anonymkode: d31b3...10a

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke som ansatt i butikk, men det går an å bruke sunn fornuft og ha integritet likevel.

Anonymkode: d68d7...08a

Jeg har jobbet i ulike butikker og i alle dem hadde vi taushetsplikt 

Anonymkode: a1481...833

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke som ansatt i butikk, men det går an å bruke sunn fornuft og ha integritet likevel.

Anonymkode: d68d7...08a

Man har vel tausehetsplikt som ansatt i butikk? 

Skrevet

Ville tenkt mitt ja...antagelig mistet respekt. 

Anonymkode: 4e225...b1e

Skrevet
2 timer siden, Mrs Smith skrev:

Man har vel tausehetsplikt som ansatt i butikk? 

Nei, Ikke etter loven. Men kjeden/ butikken kan ha eget reglement som man må forplikte seg til å følge (så fremt det ikke er lovstridig).

Anonymkode: d68d7...08a

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville tenkt mitt ja...antagelig mistet respekt. 

Anonymkode: 4e225...b1e

Jeg hadde lurt på om læreren var kleptoman eller på om han/ hun var desperat og slet med å gå endene til å møtes på lønnen sin, men det hadde ikke endret mitt syn på læreren sin dyktighet.

Anonymkode: d68d7...08a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...