Gå til innhold

Hadde dere turt å bestille reise til USA nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å reise til Florida i begynnelsen av 2018 med barna. Men så leser jeg om fare for atomkrig og tenker at det kanskje er et dårlig sted å reise om noen måneder. Skulle det bli krig får man vel ikke igjen pengene på flybillettene? Hadde dere turt å reise til USA med barn fremover?

Anonymkode: 9d420...2d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hadde jeg virkelig. 

Anonymkode: 20dfd...b07

Skrevet

Hvis jeg hadde vært bekymret for atomkrig, er det ikke flybilletter jeg ikke fikk brukt jeg hadde bekymret meg mest for...

Anonymkode: 604d4...e2a

Skrevet

Jada. Større sjanse for at du blir påkjørt og drept før den turen enn for at den går i vasken pga atomkrig...

Anonymkode: 9fc78...e61

Skrevet

Ja. Bestilte billetter til Orlando til vinterferien her om dagen. 

Anonymkode: c401e...531

Skrevet

Uten tvil!

Anonymkode: d9e1b...3fb

Skrevet

Ja, vi skal til Florida i 2018. Gleder meg!

Anonymkode: 7238e...b0b

Skrevet

Jepp, planlegger tur til sommeren :)

Anonymkode: db55f...acc

Skrevet

Vi har kjøpt billetter til påsken, og tenker ikke ett sekund på hverken krig eller andre farer. Vi lever i nuet =) Nekter å la ting som KAN skje stoppe opp for ting vi ønsker å gjøre. Da blir livet vårt bare trist og kjedelig. 

Anonymkode: e4da2...dc5

Skrevet

Ja, hadde USA stått på planen våren -18 så hadde jeg da ikke latt meg stoppe av at noen (igjen) fabler om atomkrig. 

Skulle en atomkrig oppstå i 2018, så vil det mest sannsynlig bety lite om jeg oppholder meg i Norge eller USA. 

Anonymkode: 2649c...e29

Skrevet

Hadde absolutt turt, men for meg er det uaktuelt å dra så lenge Trump er president. Sånn rent prinsippielt. 

Anonymkode: a0d23...99b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...