Anonym bruker Skrevet 30. september 2017 #1 Skrevet 30. september 2017 Er gravid men snart termin, blitt så nedfor pga mange ting som har skjedd.. lurer på om det beste er at jeg adopterer bort barnet.. noen som har følt det sånn i graviditeten? Hva gjorde dere? Anonymkode: fe7ec...4cc
Anonym bruker Skrevet 30. september 2017 #2 Skrevet 30. september 2017 Jeg tenker at du burde oppsøke hjelp for å få noen og prate med. Høres ut som du har behov for å få litt hjelp til å sortere tanker og følelser, både for din og barnet sin del. Da jeg ble gravid hadde jeg akkurat startet i terapi for en spiseforstyrrelse jeg hadde hatt i mange år. Jeg fikk sortert litt tanker og følelser og kom til et stadie hvor jeg hatet det ufødte barnet. Jeg var så sint på barnefar for alt han hadde gjort mot meg, at jeg klarte ikke knytte bånd. Dette ble heldigvis ett tema under timene, og jeg fikk hjelp til å skille dette barnet fra barnefar. Det var en svært tung graviditet, psykisk sett, men da jeg fødte fikk jeg ett annet perspektiv. Jeg ble med det samme forelsket og klarte ikke slippe jenta av synet. Tanken på å overlate henne til andre tok nesten livet av meg, stolte ikke på å la foreldrene eller søsknene mine passe henne engang. Jeg tror absolutt man kan få hjelp mot slike tanker og følelser, det viktigste er at du tar tak i dem før du evt får en barselsdepresjon. Ta vare på deg selv <3 Anonymkode: ba2be...ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå