Anonym bruker Skrevet 30. september 2017 #1 Skrevet 30. september 2017 En bekjent av meg (ikke venninne) men damen til en type, jeg mistenker hun drikker avogtil, og hun er gravid. Ser det på snap osv. Så lurer på om man kan sende bekymringsmelding om dette? dette gjelder jo et ufødt barn. Anonymkode: 43524...d5b
Anonym bruker Skrevet 30. september 2017 #2 Skrevet 30. september 2017 Det kan jo være hun drikker alkoholfritt øl, vin, drinker etc., og det er hysterisk å sende bekymringsmelding for noe du _kanskje_ ser på snap. Anonymkode: 66365...68e
Anonym bruker Skrevet 30. september 2017 #3 Skrevet 30. september 2017 Den er nok alt for drøy..hva med å spørre om hun drikker alkohol? Før du blander inn barneværnet å starter ett helvete for henne og barnefar...regner med du står frem med fullt navn når du melder ifra. Er ikke bare å melde anonymt lenger om det skal iverksettes undersøkelses sak. Hilsen ei som drikker både alkoholfritt øl og alkoholfritt vin og er gravid. Anonymkode: 16763...120
Mrs Smith Skrevet 30. september 2017 #4 Skrevet 30. september 2017 Hadde hun drukket alkohol ville hun neppe lagt det ut på snap. Ring henne, spør rett ut! ikke kontakt bv før du er mer sikker.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2017 #5 Skrevet 30. september 2017 Hva med å snakke med mennesket før du bruker opp ressusjer som andre trenger?! Sånne som deg altså 🤦🏻♀️ Er det mulig Anonymkode: 021fd...90e
Anonym bruker Skrevet 30. september 2017 #6 Skrevet 30. september 2017 Hadde du sett meg når jeg var gravid, så hadde du kastet deg over tlf. Det ble tatt skremmende mange bilder av meg med høyt stettglass med musserende i 😂 Hadde du vært der så hadde du sett at det jeg drakk var en veldig god tørr musserende vin fra Australia, uten alkohol. Så det kan være greit å vite noe mer før du kaster deg over tlf. Og jeg er i tillegg fostermor, så jeg er så langt unna anti barnevern som man kan komme 😊 Anonymkode: 7ed49...2fc
Anonym bruker Skrevet 30. september 2017 #7 Skrevet 30. september 2017 Det er ikke noe du kan gjøre med. Du kan selvsagt si fra til helsestasjon eller hennes fastlege om bekymringen, ut over det er det NAV Sosial som håndterer rusmisbruk i svangerskap - men da snakker du vesentlig større mengder enn litt alkohol av og til. Anonymkode: b105e...22d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå