Gå til innhold

Arbeidskollegaer - Snapchat og ekskludering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg arbeider en plass med bare damer. Alder er fra tyve til seksti. Mange finner på mye sosialt sammen og inviterer da en god gjeng fra arbeidsplassen. Da er det blitt en greie at det alltid sendes snapper til de som ikke ble invitert for liksom å vise hvor kjekt man ha det. Jeg må si jeg syns det er skikkelig barnslig og fjortis oppførsel. Er dette vanlig?

Anonymkode: 38f32...67f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres helt fjernt ut! 

Hva slags arbeidsplass er dette?

tror jeg rett og slett hadde funnet meg en annen jobb, hadde ikke orket å være en del av et så barnslig opplegg..

Skrevet

Hadde faktisk tatt det opp med dem. I plenum. Flau oppførsel og når de blir konfrontert med det...ser de det kanskje selv?

Skrevet

Hadde slettet de fra Snapchat. Sånne folk hadde jeg ikke giddet å ta stilling til utover det proffesjonelle på jobb. 

Anonymkode: e53d9...857

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde slettet de fra Snapchat. Sånne folk hadde jeg ikke giddet å ta stilling til utover det proffesjonelle på jobb. 

Anonymkode: e53d9...857

Du er ikke alene, en kollega jeg hadde drev å sendte andre på jobb som ikke var invitert snap med teksten personalfest. Det ironiske i dette var at denne kollegaen var den som var så opptatt av å inkludere når det var snakk om noe på personalmøte. Kan ikke si jeg fordrar dette mennesket lenger etter diverse hendelser. I tillegg skrøt vedkommende av å ha tatt noe tilleggsutdanning innenfor psykologi. Etter mitt syn er slike mennesker blåst i hodet for å så det mildt.

Anonymkode: b376c...0a8

Skrevet

Slike folk er helt pyton! Kjenner jeg blir helt kvalm bare av å tenke på det. Slett dem fra Snap! Ikke bruk en kalori på dem mer. Jeg hadde byttet jobb.

Anonymkode: 3d363...56d

Skrevet

Kan aldri tro at dette er vanlig.De er jo helt på jordet.Ufattelig råttent gjort😥

Skrevet

Jeg trodde dette var ganske vanlig, jeg. På avdelingen hvor jeg jobber, er det ofte kolleger som reiser på turer sammen, fester m.m. Og snap kommer jo alltid. Til tider har jeg faktisk blitt litt lei meg, da jeg aldri blir bedt på ting. Jeg blir selvfølgelig bedt på lønningspils eller andre ting hvor man "må" be alle, men jeg skulle ønske jeg kunne fått noen venner på jobb også. Når flere kolleger samles, så regner jeg det som normal høflighet å be alle (vi er ikke mange på avdelingen).

Etter hvert har jeg tenkt mer over hvor barnslig dette er, det blir som på barneskolen hvor man krangler etter å være blant de kule. Og der passer jeg ikke inn uansett :P 

Anonymkode: 5da03...d95

Skrevet

Det er så mange idiotiske folk.

Anonymkode: 95170...7f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...