GÃ¥ til innhold

Er man 100% heterofil hvis....👫

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man er en mann som er sammen med en kvinne som tidligere var født mann? Denne kvinnen har beholdt sitt mannlige underliv men ser ellers ut som en vakker ung kvinne?

Når mannen får spørsmål om han  er homofil bekrefter han med 100% sikkerhet at "nei jeg er overhode ikke homofil".

Hva mener dere? Kan man være 100% heterofil i ett forhol hvor begge har mannlige kjønnsorgan?

ps ønsker ingen hets eller stygge ord. Ønsker kun diskusjon på det aktuelle ovenfor.

Anonymkode: a3222...df6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt. Du skriver denne personen med mannlig kjønnsorgan er med kvinner først så skriver du lengre ned at begge har mannlege kjønnsorgan? 

For meg er man i hvert fall homofil/bifil hvis man er sammen med samme kjønn (down under)

Anonymkode: a9350...437

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner ikke helt. Du skriver denne personen med mannlig kjønnsorgan er med kvinner først så skriver du lengre ned at begge har mannlege kjønnsorgan? 

For meg er man i hvert fall homofil/bifil hvis man er sammen med samme kjønn (down under)

Anonymkode: a9350...437

Denne kvinnen er transseksuell. Født mann, kvinnelig utsende, navn osv. Hun har Silikon pupper men har beholdt sin penis.

hi

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Denne kvinnen er transseksuell. Født mann, kvinnelig utsende, navn osv. Hun har Silikon pupper men har beholdt sin penis.

hi

Jeg tenker man da er homofil, du har jo da sex med en av samme kjønn 

Anonymkode: a11a5...fa7

Skrevet

Jeg tenker at han er en mann som har forstått at kjønn sitter like mye mellom ørene som mellom beina.

Klart det er mulig at han er homofil, men om de begge regner forholdet som heterofilt så er det vel ingen som har noe med det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...