Gå til innhold

Flere med menn som legger seg tidlig i helgene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil si at det er litt irriterende. Jeg tenner lys, setter frem sjokolade og synes det er hyggelig å sitte oppe sammen. I hverdagene legger han seg kl 22, med mindre han jobber kveld og natt såklart. På formiddagen dersom han har fri eller sein så vil han bare late seg på sofaen. Og nå i kveld la han seg 2245. 

Han er en frisk og veltrent mann som får sove uavbrutt hele natten, og i helgene sover barna til 0800-0830. 

Er vi på besøk til svigers eller de er her så sitter han lenge opp. Synes det er så rart at han av og til ikke kan sitte oppe med meg!! Er det ikke samboer man skal ha det litt hyggelig med? Eller må jeg bare godta det? Jeg liker å sitte opp til halv tolv i helgene, men føler jo aldri jeg kan det da... 

Anonymkode: 035b3...b16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du føler du ikke kan fordi han vil legge seg kvart på 11??? Hvorfor kan ikke du bestemme når du skal legge deg når han bestemmer når han skal legge seg? 

Anonymkode: 2ca49...b0a

Skrevet

Hos oss er det mannen som har en kone som går og legger seg tidlig i helgene 😂

Anonymkode: 79add...382

Skrevet

Jeg er A menneske og legger meg 22.00- 22.30 i ukedagene, i helgene klarer jeg og itte oppe til max 23.00 men da kan det være at jeg sovner på sofaen.

Har vi besøk eller er på besøk så tyner jeg meg oppe for syns skyld, det har ikke noe med selskapet og gjøre.

La mannen du få legge seg når han vill.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hos oss er det mannen som har en kone som går og legger seg tidlig i helgene 😂

Anonymkode: 79add...382

Hos oss også. Misunner deg hi at din mann legger seg tidlig. Kan vi bytte menn? 

Anonymkode: eca04...d8b

Skrevet

Herregud han må jo få legge seg når han er trøtt!! Mener du virkelig at han skal kjempe seg gjennom flere timer med deg på sofaen når han er stuptrøtt og vil legge seg??

Når det ENDELIG er helg her i huset og barnefri så har jeg ofte planer om å være lenge oppe å nyte at jeg har den muligheten,men etter en lang uke der vi har stått tidlig opp hver dag,så har jeg ofte sovnet rundt 21.30 fordi jeg er så stuptrøtt.

Anonymkode: c67de...f75

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du føler du ikke kan fordi han vil legge seg kvart på 11??? Hvorfor kan ikke du bestemme når du skal legge deg når han bestemmer når han skal legge seg? 

Anonymkode: 2ca49...b0a

Godt poeng! Men det er for at jeg føler det er så hyggelig å legge seg samtidig..

Anonymkode: 035b3...b16

Skrevet

Jeg er som mannen din. Særlig på fredager sovner jeg enten på sofaen  eller legg meg tidlig (gjerne før kl 22).

Er vi på besøk, så gjør jeg selvsagt ikke det.

Du vet hvor viktig søvn er for kroppen? Sove for lite over tid er helsefarlig, så ikke klag på mannen din på dette. Jeg skulle ønske jeg var en sånn som kunne sitte oppe om kvelden, men når kroppen skriker etter søvn, er det ikke hyggelig å sitte oppe. 

Anonymkode: bbeed...16b

Skrevet

Vi går ofte å legger oss tidlig begge to. I går gikk vi og la oss kl 22.00. Nå var 12 åring borte på overnatting,  og 17 åringen ute, og vi har vært tidlig oppe hele uka. Er oftest i seng før 23.00 enten det er helg eller ukedag. Har sjelden besøk som sitter så lenge.

Anonymkode: c25c5...cf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...