Gå til innhold

Hvilken bed side crib burde jeg velge!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med den du linker til, men jeg hadde denne til minstemann

https://www.jollyroom.no/barnerommet/barnesenger-tilbehor/bedside-cribs/chicco-next2me-vugge-dove-grey

Jeg er veldig fornøyd med den. Den er kjempe enkel å montere, veier ikke mye og den kan flatpakkes i medfølgende bærepose slik du enkelt kan ta den med deg hvis dere skal sove ett annet sted.

Vi hadde egentlig tenkt å ha to senger i begynnelsen, en på soverommet og en i stuen. Men når vi kjøpte Chicco sin og så hvor lett den var så brukte vi den i stuen om dagen og bare bærte den inn på soverommet om natten. Utseendemessig er det ikke akkurat den fineste sengen, men den er genial i bruk😊

Skrevet

Jeg hadde troll til nr.2 veldig fornøyd😊

Anonymkode: b04bc...a94

Skrevet

Veldig fornøyd med troll! Flott at den har hjul og kan trilles inn i et annet rom feks. 

Anonymkode: 71d7d...bcf

Skrevet

Tusen takk for svar <3 

Skrevet
På 29.9.2017 den 23.35, ღTyrkiskPepperღ skrev:

Har ikke erfaring med den du linker til, men jeg hadde denne til minstemann

https://www.jollyroom.no/barnerommet/barnesenger-tilbehor/bedside-cribs/chicco-next2me-vugge-dove-grey

Jeg er veldig fornøyd med den. Den er kjempe enkel å montere, veier ikke mye og den kan flatpakkes i medfølgende bærepose slik du enkelt kan ta den med deg hvis dere skal sove ett annet sted.

Vi hadde egentlig tenkt å ha to senger i begynnelsen, en på soverommet og en i stuen. Men når vi kjøpte Chicco sin og så hvor lett den var så brukte vi den i stuen om dagen og bare bærte den inn på soverommet om natten. Utseendemessig er det ikke akkurat den fineste sengen, men den er genial i bruk😊

Er så enig. Den er fantastisk! 

Har brukt den som reiseseng flere ganger.

Anonymkode: a7c32...439

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...