Anonym bruker Skrevet 29. september 2017 #1 Skrevet 29. september 2017 Jeg var først fornøyd med å ha gått ned bittelitt i vekt, helt til jeg oppdaget at jeg er helt lik bortsett fra at rumpa har blitt helt flat. Og det ser ikke bra ut! Hva gjør jeg nå da??? Noen tips til gode øvelser som kan gi meg sprettrumpe igjen? Anonymkode: 71779...2a9
Anonym bruker Skrevet 29. september 2017 #2 Skrevet 29. september 2017 Squats, ingen øvelser er bedre http://treningstips.org/knebøy/ Anonymkode: d54fa...d86
Anonym bruker Skrevet 29. september 2017 #3 Skrevet 29. september 2017 Det er min å.. har lyst på innsprøytning; D Anonymkode: 39b11...140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå