Anonym bruker Skrevet 29. september 2017 #1 Skrevet 29. september 2017 Hvorfor er det så mange som snakker så negativt om den? Jeg synes det er en kjempebra gruppe jeg. Man blir ikke sensurert selv om man har en sterk mening, og man får fakrisk lov å prate om ting som er skikkelig tabu. Jeg synes det er bra at det finnes en gruppe der ikke alt omhandler hår og sminke, og evt å sitte å flette hverandres hår. En gruppe der man faktisk kan diskutere såre tema uten at kommentarfelt eller tråder blir slettet og stengt er akuratt det som behøves. Alle grupper ellers får man jo ikke si meningen sin dersom den ikke er lik alle andre sin. Anonymkode: 056d2...8d6
Anonym bruker Skrevet 29. september 2017 #2 Skrevet 29. september 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er det så mange som snakker så negativt om den? Jeg synes det er en kjempebra gruppe jeg. Man blir ikke sensurert selv om man har en sterk mening, og man får fakrisk lov å prate om ting som er skikkelig tabu. Jeg synes det er bra at det finnes en gruppe der ikke alt omhandler hår og sminke, og evt å sitte å flette hverandres hår. En gruppe der man faktisk kan diskutere såre tema uten at kommentarfelt eller tråder blir slettet og stengt er akuratt det som behøves. Alle grupper ellers får man jo ikke si meningen sin dersom den ikke er lik alle andre sin. Anonymkode: 056d2...8d6 Helt enig med deg! Flere grupper kunne tatt litt lærdom av friheten gitt der Anonymkode: 72efb...406
Anonym bruker Skrevet 29. september 2017 #3 Skrevet 29. september 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er det så mange som snakker så negativt om den? Jeg synes det er en kjempebra gruppe jeg. Man blir ikke sensurert selv om man har en sterk mening, og man får fakrisk lov å prate om ting som er skikkelig tabu. Jeg synes det er bra at det finnes en gruppe der ikke alt omhandler hår og sminke, og evt å sitte å flette hverandres hår. En gruppe der man faktisk kan diskutere såre tema uten at kommentarfelt eller tråder blir slettet og stengt er akuratt det som behøves. Alle grupper ellers får man jo ikke si meningen sin dersom den ikke er lik alle andre sin. Anonymkode: 056d2...8d6 Er det så mange som snakker om den? Jeg har aldri hørt om gruppen kvinneforum, ikke her inne engang Anonymkode: d792e...90e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå