Gå til innhold

Er Hinna et ok sted å bo i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det stille og rolig, barnevennlig og fin natur i nærheten? Hvordan er det sammenlignet med Tasta? :) 

Anonymkode: dcba3...381

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville definitivt valgt Tasta. 

Kjenner ikke til områdene rundt på Hinna, men bor på Tasta selv. Kjempe plass👍🏽

Anonymkode: 7ce99...5fb

Skrevet

Mener jeg leste i avisene at Tasta har problemer med ungdomsgjenger som henger og slenger rundt, men søsteren min bor på Tasta, og hun er veldig fornøyd iallefall.

Anonymkode: 1fc98...57e

Skrevet

Fine bydeler begge to. 

Men de er jo på motsatt side av byen, og med den hindsides nye bomringen som kommer, så ville jeg bosatt meg på den samme siden av byen som jobben er. 

Anonymkode: 2d465...27a

Skrevet

Definitivt Hinna. Toget går forbi der, gode bussforbindelser til arbeidsområder, Sørmarka, og fine turområder langs Gandsfjorden. Endel butikker og ganske rolig strøk. 

Anonymkode: 54b35...046

Skrevet

Hinna er bra

Anonymkode: b4225...821

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Definitivt Hinna. Toget går forbi der, gode bussforbindelser til arbeidsområder, Sørmarka, og fine turområder langs Gandsfjorden. Endel butikker og ganske rolig strøk. 

Anonymkode: 54b35...046

Skulle skrive et svar og nevne turområdene rundt, men så leste jeg dette svaret som var veldig likt det jeg ville skrive :-) Har bodd tre forskjellige steder på Hinna og trivdes alle tre stedene. Har brukt både Vaulen (ved Gandsfjorden) og Sørmarka mye for å komme meg vekk litt fra «byen».

Anonymkode: c123e...609

Skrevet

Trives veldig godt på Tasta, her jeg bor er 2 min gåavstand til barnehage, barneskole og ungdomsskole. 4 min til buss, 4 min til butikker, frisør og apotek. Gåavstand til kjøpesenter, gåavstand til fine turområder ☺️☺️. Gåavstand til Stavanger sentrum og gode bussforbindelser.

Jeg er ikke veldig godt kjent på Hinna, men det er en veldig fin plass å de jeg kjenner som bor der trives veldig godt ☺️fine turområder og gode bussforbindelser + tog ☺️

Anonymkode: f41df...fb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...