Anonym bruker Skrevet 29. september 2017 #2 Skrevet 29. september 2017 Likte ikke fargen, men jakken var fin Anonymkode: 0b6ba...adb
Anonym bruker Skrevet 29. september 2017 #3 Skrevet 29. september 2017 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Likte ikke fargen, men jakken var fin Anonymkode: 0b6ba...adb Enig Anonymkode: ce182...0e6
Anonym bruker Skrevet 29. september 2017 #4 Skrevet 29. september 2017 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig Anonymkode: ce182...0e6 Jeg og Anonymkode: ce39f...220
Anonym bruker Skrevet 29. september 2017 #5 Skrevet 29. september 2017 Synes selv jeg kler fargen. Og likte jakken. Kjekt med annet en sort. Anonymkode: 48a68...416
Anonym bruker Skrevet 29. september 2017 #6 Skrevet 29. september 2017 Synes fargen var kul, jeg ☺️ Anonymkode: a0f06...3ff
Anonym bruker Skrevet 29. september 2017 #7 Skrevet 29. september 2017 Liker fargen men ikke snittet. Anonymkode: 9d122...618
Anonym bruker Skrevet 29. september 2017 #8 Skrevet 29. september 2017 Snittet og fargen var helt ok, men det er noe jeg ikke liker med stoffet.. Er den litt for glatt tro, blank? Ville nok ikke kjøpt den selv, men den er absolutt helt ok og er sikkert fin på deg Anonymkode: 5a83f...e46
Manubrium Skrevet 29. september 2017 #9 Skrevet 29. september 2017 Nei, boblejakker kan aldri bli fine etter min mening.
sug lut Skrevet 29. september 2017 #10 Skrevet 29. september 2017 Jeg likte fargen veldig godt, men er ikke så glad i fasongen - men det er utfra min kropp, ikke din.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2017 #11 Skrevet 29. september 2017 Likte fargen, men den er for kort. Den stopper akkurat på det stedet der jeg er bredest (over lårene), så jeg foretrekker genserne og jakkene mine enten litt lengre eller litt kortere. Anonymkode: ae1c4...dac
Anonym bruker Skrevet 29. september 2017 #12 Skrevet 29. september 2017 Jeg hadde sett ut som en Gilde julepølse i den der, uansett størrelse. Jeg kler rett og slett ikke jakker og må ha kåpe. Men selve jakken var helt ok etter min smak, ser ut som en helt vanlig boblejakke i mine øyne. Anonymkode: c858d...3e5
MammantilNurket Skrevet 30. september 2017 #14 Skrevet 30. september 2017 Jeg ønsker meg denne https://mallofnorway.com/women/jackets-coats/down/ultra-light-lady-down-jacket-red-xs?no_size=1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå