Gå til innhold

Synes dere denne var fin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte ikke fargen, men jakken var fin

Anonymkode: 0b6ba...adb

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Likte ikke fargen, men jakken var fin

Anonymkode: 0b6ba...adb

Enig

Anonymkode: ce182...0e6

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig

Anonymkode: ce182...0e6

Jeg og

Anonymkode: ce39f...220

Skrevet

Synes selv jeg kler fargen. Og likte jakken. Kjekt med annet en sort. 

Anonymkode: 48a68...416

Skrevet

Synes fargen var kul, jeg ☺️

Anonymkode: a0f06...3ff

Skrevet

Liker fargen men ikke snittet.

Anonymkode: 9d122...618

Skrevet

Snittet og fargen var helt ok, men det er noe jeg ikke liker med stoffet.. Er den litt for glatt tro, blank?

Ville nok ikke kjøpt den selv, men den er absolutt helt ok og er sikkert fin på deg :)

 

Anonymkode: 5a83f...e46

Skrevet

Nei, boblejakker kan aldri bli fine etter min mening. 

Skrevet

Jeg likte fargen veldig godt, men er ikke så glad i fasongen - men det er utfra min kropp, ikke din.

Skrevet

Likte fargen, men den er for kort. Den stopper akkurat på det stedet der jeg er bredest (over lårene), så jeg foretrekker genserne og jakkene mine enten litt lengre eller litt kortere. 

Anonymkode: ae1c4...dac

Skrevet

Jeg hadde sett ut som en Gilde julepølse i den der, uansett størrelse. Jeg kler rett og slett ikke jakker og må ha kåpe. 

Men selve jakken var helt ok etter min smak, ser ut som en helt vanlig boblejakke i mine øyne.

Anonymkode: c858d...3e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...