Gå til innhold

Synes dere å ha igjen 8242 kr til 25 er lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal holde til mat, klær, bensin, underholdning. 

Er en voksen, et barn og en ungdom av og til. 

Anonymkode: c4fd1...09f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt lite.

Anonymkode: 859f3...eb3

Skrevet

Da blir det ikke underholdning, da. Vi har 2000 kr igjen på konto som skal holde til mat til 5 stk frem til lønn den 12. Det går helt fint!

Anonymkode: b9ffe...2eb

Skrevet

Til 25 hva? Personer, lamaer, pingviner?

(Forstår at du mente tjuefemte, som skriver 25. - altså med punktum etter).

Bare hyggelig.

Skrevet

Burde gå helt greit, sett opp et budsjett. Se hva dere trenger. Er det noen som trenger klær akkurat nå? Hva av underholdning pleier dere å bruke penger på?
Hvor lange avstander har dere? Kan dere bruke sykkel som underholdning/transport?

Det var omtrent det vi har/hadde denne måneden fra 13.09 og til lønning igjen 12.10. Vi har enda penger igjen, og det går greit. Lever ikke i luksus akkurat nå, og om andre hvitevarer ryker (kjøleskapet røyk forige mnd), så må jeg nok få regning. Hadde også bilen på verksted forige mnd, er derfor vi er/var litt bakpå.

Anonymkode: e0478...331

Skrevet
3 timer siden, Fru Banderas skrev:

Til 25 hva? Personer, lamaer, pingviner?

(Forstår at du mente tjuefemte, som skriver 25. - altså med punktum etter).

Bare hyggelig.

Eg og lurte litt på kva ho meinte før eg la godviljen til. 😂

Skrevet

Det er helt greit. Bør klare dere mer enn godt nok.

Anonymkode: 366d5...765

Skrevet

Burde gå helt fint. Vi har 1500 som skal holde til 2 voksne og 3 barn på 19, 17 og 9 til 11. Det skal gå greit det også 

Anonymkode: 465e4...e1e

Skrevet

Det burde gå fint. Men mye er det jo ikke. Hvis du setter av 1100 i uka til mat og 1500(?) til bensin så har dere fortsatt litt å gå på om det ikke er noen dyre utgifter du vet kommer innen 25. Det mest av klær og underholdning kan kanskje vente?

Anonymkode: a9663...10e

Skrevet

Men? Er det den 25te eller de 25 neste dagene? Jeg klarer virkelig ikke å tolke 😔 

Anonymkode: 89d8f...28f

Skrevet

Heldig du som har så mye. Vi har alltid mindre enn det igjen hver mnd når regninger er betalt, vi har lite gjeld men jeg er kronisk syk og det er ikke luksus for økonomien. F.eks nå har vi 400kr som skal vare til den 9. Vi er tok voksne og et barn. 

Anonymkode: 727c1...8ea

Skrevet

Jeg tenker at det burde gå veldig fint, det er over 2000 i uka og burde være problemfritt synes jeg.

Anonymkode: e6650...46c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Heldig du som har så mye. Vi har alltid mindre enn det igjen hver mnd når regninger er betalt, vi har lite gjeld men jeg er kronisk syk og det er ikke luksus for økonomien. F.eks nå har vi 400kr som skal vare til den 9. Vi er tok voksne og et barn. 

Huff :( da snakker man lite å rutte med:/ 400kr på 1,5 uke. Håper dere har mat 

Anonymkode: b76c2...ec3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Trist. 😔

Anonymkode: c4fd1...09f

Skrevet
På 29.9.2017 den 22.17, Anonym bruker skrev:

Huff :( da snakker man lite å rutte med:/ 400kr på 1,5 uke. Håper dere har mat 

Anonymkode: b76c2...ec3

Vi har heldigvis noe i frysern, vi følger med på tilbud på kjøtt og handler en del da om vi kan. Jeg trur vi klarer oss med de 400kr til melk ol. Men om det ikke går så har vi heldigvis foreldre som stiller opp, men det er litt flaut i en alder av 35 år. Aktiviteter gjør vi ikke, ikke vært på f.eks kino siden jeg ble syk. Da nyter vi heller naturen siden det er gratis :)

Håper jeg blir frisk snart men det ser mørkt ut, har ikke jobbet på 3 år pga sykdom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...