Gå til innhold

Gave når venn mister familiemedlem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ganske ny venninne som har mistet en av sine nærmeste. Kan jeg gi noe annet enn blomster? Eventuelt hva? 

Anonymkode: bf717...640

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kake eller middagsrett?

Anonymkode: 59422...d68

Skrevet

Man gir ikke sjokolade når noen har mistet sin aller nærmeste!

Blomster er Ok. Var det en nær venninne hadde jeg også laget middag som står seg litt så hun kunne ha det i kjøleskapet.

Anonymkode: 78911...278

Skrevet

Da mamma døde fikk jeg blomster, kaker og boller, kollegaer som kom med middag, tilbud om barnevakt, hjemstrikkede votter, duftlys, en cd-plate og en bok. Alt ble veldig satt pris på og ingenting ble feil. Et symbol på at andre mennesker bryr seg og så gir de noe de kanskje selv ville likt å få, noe de tenker at jeg ville like og noe de er flinke til å lage. Jeg fikk også mange sms og hilsninger på Messenger. Det ble også satt pris på. Eneste jeg ikke ønsket var telefonkontakt eller folk som ville komme på besøk den første tiden. Jeg hadde nok med meg selv og ivareta barnet mitt.

Anonymkode: c899b...b49

Skrevet

Du fikk kake da moren din døde? 

Jeg ble invitert til en manns bursdag av enka. Første bursdag etter hans død. Samling med nærmeste familie. Kommentaren til enka var: Jeg kommer ikke til å servere kake. 

Bryllupskake, bursdagskake, er ikke dette en dessert for feiring da? Hadde holdt meg unna kake jeg.

Anonymkode: 6ade9...6ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...