Gå til innhold

Hva tenker du om meg om jeg sier..

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg ønsker å kutte ut sosiale medier?

dvs jeg ser ikke poenget i å legge ut om meg selv der. Om familie/venner ønsker å vite om meg, synes jeg de kan ta kontakt.

dette handler om at jeg heller ikke bruker sosiale medier for å følge andre. 

Dagen er travel nok til å nesten ikke få lese aviser, sosiale medier kan derfor ikke bli prioritert. 

Jeg ønsker ikke legge ut om meg selv der lenger. Er jeg sær?

Anonymkode: 9e92d...6f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så mye som går via messenger på face, ellers er ikke sosiale medier noe å savne. 

Skrevet

Messenger er lik SMS for meg, så det er Ok. Men ikke å legge ut bilder/tekst. Ikke en gang bilder for å gratulere med dagen. Jeg ønsker heller å ringe vedkommende.

HI

Anonymkode: 9e92d...6f7

Skrevet

Jeg tenker at jeg skulle ønske jeg hadde viljestyrke nok til å klare det selv. SoMe tar for mye tid, og man blir assosial av det, ironisk nok. 

Anonymkode: cbbcd...88f

Skrevet

Jeg tenker ærlig talt hvorfor det er verd en tråd? Det er vel bare til å logge av? Tror du det blir stor oppstandelse eller noe?

Anonymkode: e267b...88e

Skrevet

Tenker det er dumt å ikke fb om du har barn! Begge foreldregruppene på skolen og treningen til ene sønnen min har grupper på fb. 

Skrevet

Jeg har aldri hatt instagram eller snap. Er på fb, men har ikke vært inne der på to og et halvt år. Det er i grunn litt deilig.

Er langvarig syk, men bare jeg blir friskere er neste mål å kutte veldig ned på dette forumet også.

Anonymkode: b374c...f4f

Skrevet
5 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Tenker det er dumt å ikke fb om du har barn! Begge foreldregruppene på skolen og treningen til ene sønnen min har grupper på fb. 

Enig! Var noen på foreldremøte for klassen som etterlyste andre kommunikasjonsmuligheter enn foreldregruppa på fb, for de ville ikke ha fb konto. Noen foreslo å bruke tavla i gangen på skolen, men det var heller ikke bra nok, for det var jo ikke alle som fulgte og henta barna. Men noe forslag selv hadde de ikke... Hva forventer de når de absolutt skal gjøre det så unødvendig vanskelig? Brev i posten om hver minste ting?

Men det går fint an å ha fb konto uten å bruke den til noe annet enn grupper. Jeg legger aldri ut noe utenom i gruppene. 

Anonymkode: 6446f...a33

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig! Var noen på foreldremøte for klassen som etterlyste andre kommunikasjonsmuligheter enn foreldregruppa på fb, for de ville ikke ha fb konto. Noen foreslo å bruke tavla i gangen på skolen, men det var heller ikke bra nok, for det var jo ikke alle som fulgte og henta barna. Men noe forslag selv hadde de ikke... Hva forventer de når de absolutt skal gjøre det så unødvendig vanskelig? Brev i posten om hver minste ting?

Men det går fint an å ha fb konto uten å bruke den til noe annet enn grupper. Jeg legger aldri ut noe utenom i gruppene. 

Anonymkode: 6446f...a33

Mail?

Skrevet

Jeg har aldri vært på sosiale medier. Og kommer ikke til å bli det heller. Livet er fantastisk. Vil venner eller familie møte meg gjør vi det på den gode gamle måten: vi møtes ansikt til ansikt evt tar en tlf. All info du legger ut kan misbrukes. Bilder du legger ut på fb hører til fb ifølge deres vilkår (skremmende). 

Anonymkode: e85c1...148

Skrevet

Nesten ingen av de på vennelisten min bruker face til å legge ut personlige ting lengre. Jeg bruker det for å få beskjeder fra foreldregrupper i skole/bhg, info fra idrettene til barna og for å holde meg oppdatert på nyheter (via norske og utenlandske medier) og få vite om faglige arrangement. Det er flere år siden jeg la ut oppdatering eller bilde selv, og bursdagen min er skjult. Veldig sjelden jeg ser andre legge ut noe "personlig" også. Trodde det mer eller mindre døde ut for lenge siden?

Anonymkode: d35df...afe

Skrevet

Ingen i vennegjengen min har fb lengre.hadde det de fleste årene det kom,men ettervært var det bare svigermor som la ut innlegg å da så jeg virkelig ikke poenget lengre.

skolen får ta kontakt PR mail

Skrevet

Facebook kan brukes til mer enn å dele livet sitt. Jeg er der for å få oppdateringer fra fotballaget og svømmeklubben til mine barn, når jeg var klassekontakt, holdt kommuniserte jeg med de andre klassekontaktene via Facebook. Det er sjeldent jeg legger ut bilder og oppdateringer. 

Anonymkode: 8e8dc...65a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...