Anonym bruker Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 Hva foretrekker dere? Kunst der man tydelig ser hva maleriet er, eller blir dere mer trukket mot farger og komposisjoner der det er opp til hver enkelt å tolke innholdet? Hva ville du helst hatt på stueveggen f.eks.? Anonymkode: 65a89...2d7
Superdolly Skrevet 28. september 2017 #2 Skrevet 28. september 2017 Ja takk, begge deler . Jeg har to malerier på stua. Det ene er figurativt, et landskapsmaleri av en lokal kunstner. Det andre er mer abstrakt, "Julenatt over Ringsvea" av Jakob Weidemann.
uhhuhher Skrevet 28. september 2017 #3 Skrevet 28. september 2017 (endret) Absolutt realistisk kunst. Noen ganger kan abstrakt være fint, men som oftest gir det meg lite. Er også veldig glad i fotokunst. Har dette på stueveggen: Endret 28. september 2017 av uhhuhher
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå