Gå til innhold

Abstrakt eller annen kunst?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva foretrekker dere? Kunst der man tydelig ser hva maleriet er, eller blir dere mer trukket mot farger og komposisjoner der det er opp til hver enkelt å tolke innholdet? 

Hva ville du helst hatt på stueveggen f.eks.? 

Anonymkode: 65a89...2d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja takk, begge deler :P . 

Jeg har to malerier på stua. Det ene er figurativt, et landskapsmaleri av en lokal kunstner. Det andre er mer abstrakt, "Julenatt over Ringsvea" av Jakob Weidemann. 

Skrevet (endret)

Absolutt realistisk kunst. Noen ganger kan abstrakt være fint, men som oftest gir det meg lite.

Er også veldig glad i fotokunst. Har dette på stueveggen:

 

8BB4C5A4-9BA0-476D-AA35-6DDD36681F27.jpeg

Endret av uhhuhher

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...