Anonym bruker Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 Vet ikke hva jeg skal gjøre. Min datter på 11 mnd begynner å få tenner oppe (har to nede fra før) hun har feber og er veldig grinete, lite matlyst. Så går det grining i bølger, grine i to minutt, så leker seg og ler, begynner å klø seg i munnen. Når hun griner tar hun seg til munnen og det er akkurat som hun vrir seg smerte. Dette er min første baby og jeg har ikke peiling hvor normalt er det å bli plaget av det så mye? Gir Paracet når feberen blir for høy. Anonymkode: 7117d...0b3
Anonym bruker Skrevet 28. september 2017 #2 Skrevet 28. september 2017 Har du prøvd dentinox? Får den på apoteket. Anonymkode: 9a0b8...ccd
Anonym bruker Skrevet 28. september 2017 #3 Skrevet 28. september 2017 Dentinox (husk maks begrensning), paracet kan brukes også mot smerter- ikke bare feber (husk maksbegrensning), frys ned nestle bringebærdrikke for baby i isformer og la babyen få spise isen mens du holder, biteringer som kan legges i kjøleskapet og flasker med iskaldt drikke. Anonymkode: 76e9b...2f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå