Gå til innhold

Er jeg forelska?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en mann. Vi har vært sammen 1 gang. Hadde heftig sex og kjemien var helt utrolig. Etter det har vi sendt masse meldinger frem og tilbake. Mye kliss. Jeg tenker på han omtrent hvert ledige minutt jeg har. Som om han har tatt bolig i kroppen min. Når jeg sitter og snakker med noen andre er han litt fjern, men så fort jeg blir alene; BOM!! Så er han tilbake i kroppen og tankene mine. Lenger bare etter han. Har konstant sommerfugler i magen. Skal møte han etterpå og er så spent på om kjemien er like god som sist. 

Han uttrykker at han har det på samme måte. 

Er jeg forelska? Eller bare betatt?? Kan vel ikke bli forelska så fort? 

🔥🔥🔥

Anonymkode: 787a6...f87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor analysere så voldsomt? Nyt livet og det som skjer... 

Anonymkode: d09ad...f1d

Skrevet

Dere hadde dere på første treffet? Menn har en tendens til å miste interessen når kvinnfolka legger seg flate så fort :) Men kan jo hende du er heldig.

Anonymkode: 72e81...8df

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dere hadde dere på første treffet? Menn har en tendens til å miste interessen når kvinnfolka legger seg flate så fort :) Men kan jo hende du er heldig.

Ja, jeg er i utgangspunktet kun interessert i sex. Og det vet han. Jeg og mannen lever i åpent forhold, og jeg skal ikke skilles enda, men det er en helt annen diskusjon. 😉 

HI

Anonymkode: 787a6...f87

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

To ganger har jeg "hatt meg på første date" - og begge gangene har gutta blitt stupforelska! Siste har jeg vært gift med i 10 år. 

Anonymkode: e91d7...d78

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehe litt gammeldags tankegang kanskje ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...