Anonym bruker Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 Jeg strikker veldig mye. Men det er begrenset hvor mye jeg kan ha liggende. Ikke klær men leker/bamser osv. Er det en tanke å strikke for å sende til syke barn på sykehus? Eller barn på barnehjem o.l.? Noen som har innspill? Selvfølgelig gratis. Anonymkode: 16677...9cf
Anonym bruker Skrevet 28. september 2017 #2 Skrevet 28. september 2017 Kjempegod ide. Selv hadde jeg ikke giddet det, hadde heller strikket klær og lignende. som kunne selges, hvis dette er en hobby du trives med, og det dermed blir så mye. Anonymkode: bd479...dd6
Anonym bruker Skrevet 28. september 2017 #3 Skrevet 28. september 2017 Hør med nyfødintensiven på sykehus 😊❤ Begge mine var innlagt der. Der fikk de ull luer og ett teppe hver ❤men hør med dem, hvilken type ull Anonymkode: 567ee...da0
Anonym bruker Skrevet 28. september 2017 #4 Skrevet 28. september 2017 Kjempe god ide Jeg fikk hjemmestrikket til min gutt når jeg fødte på Rikshospitalet, sokker og lue, de holdes kjært. Koselig å få noe så personlig. Vi har et prosjekt på jobben som heter "lommevenner" for de som liker å strikke små bamser for en god sak, forresten. Til barn i ambulanse eller som er pårørende i ambulanse får som trøst Anonymkode: 65ae5...ca2
Anonym bruker Skrevet 28. september 2017 #5 Skrevet 28. september 2017 Som sagt så er det ikke klær jeg vil lage. Det blir for avansert og tidkrevende. Men søte små bamser eller hjerter o.l. Men jeg vet ikke hvor jeg skal henvende meg. Noen som vet det? 😊 Tusen takk for alle svar 😁 Anonymkode: 16677...9cf
Anonym bruker Skrevet 28. september 2017 #6 Skrevet 28. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Som sagt så er det ikke klær jeg vil lage. Det blir for avansert og tidkrevende. Men søte små bamser eller hjerter o.l. Men jeg vet ikke hvor jeg skal henvende meg. Noen som vet det? 😊 Tusen takk for alle svar 😁 Anonymkode: 16677...9cf Dette er prosjektet min kollega satt i gang, og vi har hatt stor suksess Gå inn på fb og søk "lommevenn" gruppen -der står all info om hvilke helseforetak og kontaktpersoner som tar imot (se festet innlegg), garn, str, oppskrift osv osv. De er fort gjort å lage http://m.nettavisen.no/nyheter/innenriks/lommevenn-tonje-nsket-hjemmestrikkede-bamser-til-barn-i----ambulanser---fatt-massiv-respons/3423302571.html Anonymkode: 65ae5...ca2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå