Gå til innhold

Mannen 40 år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann fyller 40 år om bare en ukes tid, og jeg er heeelt blank på hvilke morsom/fantasifull/"personlig" gave jeg kan gi ham.

Har et tak på ca 1000-1500 kr.

Han har ingen interesser. ;)

Og jeg vil ikke gi gavekort på sex,massasje,klem osv.. Og klær ender jeg alltid opp med å kjøpe til ham, bøker er prøvd, men de blir aldri lest.

Hva gav du til din mann?

Anonymkode: 1df86...363

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen interesser!? Hva gjør han på fritiden da, rydder og støvsuger? Da ville jeg gitt en ny støvsuger ;)

Hva med en opplevelse, da? DFDS har billige cruise til København.

Anonymkode: 52be7...4cc

Skrevet

Min mann hadde likt:

opplevelse, fitness Tracker, nye trenings sko, klær.

Anonymkode: e6f4d...fc0

Skrevet

Gant klokke?
DfDs / Kiel Cruise
Middag for 2 på byens beste restaurant?
Pulsklokke
Spinningsko
Cognackurs/smaking

Skrevet

Nå har ikke min mann fylt 40 år ennå, men til 30-års dagen fikk han fallskjermhopp. Det koster jo litt mer da...

Litt vanskelig hvis han ikke har noen interesser da! Liker han musikk da? Konsertbilletter hadde min blitt glad for i alle fall. Turutstyr? Klokke? 

Anonymkode: 7a315...930

Skrevet

Ta en svipptur til Køben med Dfds 

Anonymkode: 4e223...626

Skrevet

Kjøp for all del ikke et Danmarks cruise! Kjipere gave skal man se lenge etter. Ugh bugh. Heller et restaurantbesøk på en bra restaurant. 

Min mann ville likt fitbit, sykkel, hodetelefoner, iPhone sine ørepropper, Apple TV, utstyr til fotohobbyen eller lignende. 

Anonymkode: a1529...059

Skrevet

Har han virkelig ingen interesser? Ikke sport, trening, friluftsliv, data, musikk, reise, hagearbeid, fotball, foto, film, bil eller noen andre interesser? 

Det må da være noe han interesserer seg for. Kjøp hengekøye, sovepose, epletre, vinsmaking, konsertbilletter, hotellovernatting, fotokurs, 

Anonymkode: ad6d8...606

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har han virkelig ingen interesser? Ikke sport, trening, friluftsliv, data, musikk, reise, hagearbeid, fotball, foto, film, bil eller noen andre interesser? 

Det må da være noe han interesserer seg for. Kjøp hengekøye, sovepose, epletre, vinsmaking, konsertbilletter, hotellovernatting, fotokurs, 

Han har mange "interesser". Med det mener jeg at det er mye han prater om at han vil gjøre.

For eksempel gå på fjellet- jeg kjøpte fjellutstyr til ham, det blir aldri brukt. 

Han ønsket å begynne å sykle og kjøpte seg sykkel- jeg kjøpte sykkelcomputer og sykkelklær til ham- sykkelen har blitt brukt tre ganger.

Han ønsket seg fiskeutstyr - det blir ikke brukt.

Han fikk seg sånne Virtuell reality briller til jul, sidne jeg tenkte at han sikkert ville kose seg med det i sofaen- har ikke blitt tatt opp av esken sin engang.

"Jeg vil lese bøker"- bøker er kjøpt, de blir begynt på, men ikke fullført.

"Skulle hatt meg noen gode joggesko egentlig.."- ja, jeg kjøper ved neste gavedag,men hva skal han med gode dyre joggesko i skohyllen da? ;)

Verktøy har han nok av.

Så hva gjør jeg da? Fortsetter å kjøpe klær? Også i 40 års gave? Så kjeeedeeeliiiiig!

Og ikke er økonomien på plass til noen turer e-l.

Men takk for svar til dere som har svart. :)

Anonymkode: 1df86...363

Skrevet

Dab-radio

høyttalere

Skrevet

Sjekk youwish.no for opplevelsesgaver. 

Skrevet

Bor dere i nærheten av Oslo? Gi ham en tur i Kollensvevet. Koster 735 kr. 

Skrevet
9 timer siden, Optatium skrev:

Konsert/teaterbilletter da? 

Stemmer jeg også for👍 Evt billetter til show/ stand- up

Anonymkode: c9801...a9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...