Gå til innhold

Kjørelærer har avlyst 5 av 6 timer nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt oppgitt, har fått ny jobb til våren der jeg trenger billappen, noe jeg ikke har. Var på møte med en kjøreskole i august, vi hadde en test-time og la en klar plan for kjøring i høst så jeg kan kjøre opp etter jul. Jeg har ordna fri fra jobb, iblant barnevakt for å kjøre de dagene men nå avlyser læreren hver eneste uke. Begynner å bli usikker på om jeg rekker det. Huff måtte bare klage litt. Hvor lang tid brukte du på å ta lappen?

Anonymkode: e5df2...2c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker ikke hvor lang tid jeg brukte, men du greier det fint, du har jo helt frem til våren :) Jeg kjørte minimalt utenom kjøretimene.

Den kjørelæreren høres ikke helt seriøs ut, det er jo helt håpløst å avlyse fem av seks timer som settes opp! Veldig useriøst såsant det ikke er alvorlig sykdom eller lignende. Hva opplyses som årsak?

Jeg ville vurdert å bytte kjørelærer.

Anonymkode: b12b2...a46

Skrevet

Dropp læreren og finn en ny, de som taper penger på å miste kunder

Anonymkode: 8e2fd...6cc

Skrevet

Det er sykdom og syke barn han oppgir som grunn. Kan jo ikke si noe på det. Har kjøpt sånn pakke og han er visst eneste lærer der. HI

Skrevet

Er det mulig for deg å sjekke ut andre muligheter? Kanskje du kan kontakte noen andre å legge en plan slik at du kommer i mål.

Anonymkode: b0eef...447

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er sykdom og syke barn han oppgir som grunn. Kan jo ikke si noe på det. Har kjøpt sånn pakke og han er visst eneste lærer der. HI

Du har kjøpt pakke der, men hvis de ikke kan levere varen kan kjøpet heves. Han leverer ikke varen.

Jeg ville ringt og sagt det som det er, dette kan ikke fortsette, du må få kontinuitet i kjøreopplæringen, nå har han avlyst fem av seks timer. Hvis han ikke kan levere fremover så må han la deg få heve kjøpet slik at du kan begynne hos noen som du kan stole på gir deg timer.

En avlyst time en gang innimellom, det er greit. Men fem av seks ganger er ikke holdbart.

Anonymkode: b12b2...a46

Skrevet

Hvor er dette? Er det ikke flere TRAFIKKLÆRERE/Trafikkskoler i nærheten? Høres merkelig ut med bare en lærer på en skole hvor du har betalt for pakke..:/

Anonymkode: b5171...c6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...