Gå til innhold

Barnetrygden er kommet!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden spm snart begynner å strømme på 😆

Anonymkode: 3a24c...a2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Siden spm snart begynner å strømme på 😆

Anonymkode: 3a24c...a2c

Ikke her :( Fortsatt bare 37 kr på konto :S

Anonymkode: e2450...fe6

Skrevet

Jeg har fått. 

Anonymkode: ff2ad...d1f

Skrevet

Da blir det to dager lenger å vente neste mnd. 

Skjønner dere ikke det? 

Anonymkode: c90b3...140

Skrevet

Har ikke fått. Søren og, hvordan skal jeg klare meg med 17345,76kr på brukskontoen og 356 996,32kr på sparekontoen til fredag? 😱

Anonymkode: 288dc...0f1

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke fått. Søren og, hvordan skal jeg klare meg med 17345,76kr på brukskontoen og 356 996,32kr på sparekontoen til fredag? 😱

Anonymkode: 288dc...0f1

Så søtt av deg å vise så mye sympati for di som har mindre enn deg 😐

Anonymkode: 90c41...518

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke fått. Søren og, hvordan skal jeg klare meg med 17345,76kr på brukskontoen og 356 996,32kr på sparekontoen til fredag? 😱

Anonymkode: 288dc...0f1

😂😂😂👌🏻

Anonymkode: 3a24c...a2c

Skrevet

Jeg har fått :) For oss som har måtte forsørge 4 stk med minstesats AAP i en måned, har det vært veldig greit å vite at barnetrygden kommer. 

Anonymkode: 6236c...1f4

Skrevet

De som har fått: har dere DNB? vi er en del småbarnsmødre på min arbeidsplass. Og som kvinner flest så skravler vi om alt. Og da kom det opp en gang at de på jobben som hadde dnb fikk barnetrygda 1-2 dager før de med sparebanken. Jeg har selv sparebanken og får alltid barnetrygden kl 7 på siste virkedag i mnd. Hver eneste mnd. har aldri vært unntak. 

Selv om det pengene er gode å ha, så er det greit å vite at de alltid kommer på samme tid. Så slipper jeg det å sjekke om det har kommet siste par dagene før de skal komme.  Men de kommer jo self samme dag som lønna da... 

Anonymkode: 2ba0d...b39

Skrevet

Fikk sms av banken nå, (ja Dnb) at den har kommet inn. Dvs at den da kom i går kveld etter kl 22.00

Skrevet

Jeg får også penger siste dagen i måneden, alltid! Har Nordea. Så er aldri spennende å sjekke før...vet når den kommer:)

Anonymkode: 936c4...0fd

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får også penger siste dagen i måneden, alltid! Har Nordea. Så er aldri spennende å sjekke før...vet når den kommer:)

Anonymkode: 936c4...0fd

Jeg og får alltid siste dagen i mnd har SBM.

Anonymkode: 7b349...b3b

Skrevet

De som har DnB får den som oftest en dag før, det er fordi nav bruker DnB. Og når man overfører til samme bank går der raskere enn når man overfører til en annen bank

Anonymkode: 288dc...0f1

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke fått. Søren og, hvordan skal jeg klare meg med 17345,76kr på brukskontoen og 356 996,32kr på sparekontoen til fredag? 😱

Anonymkode: 288dc...0f1

Siden du tydeligvis syns det er latterlig at noen faktisk har behov for barnetrygden, så foreslår jeg at du støtter opp om forslaget om behovsprøvd barnetrygd. Da kan de som faktisk trenger det få litt ekstra støtte, og sånne som deg, med mer penger enn man kan takle, slipper å få enda mer..

Anonymkode: 7f650...a91

Skrevet

Bare tull .Barnetrygden kommer ALLID siste dagen i mnd.Denne mnd Fredag.

Anonymkode: 99a2f...0a3

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare tull .Barnetrygden kommer ALLID siste dagen i mnd.Denne mnd Fredag.

Anonymkode: 99a2f...0a3

Så bastant! 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Bare tull .Barnetrygden kommer ALLID siste dagen i mnd.Denne mnd Fredag.

Anonymkode: 99a2f...0a3

28.09 reservert 1940,00 = barnetrygd for to barn.

IMG_2441.PNG

Anonymkode: ff2ad...d1f

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bare tull .Barnetrygden kommer ALLID siste dagen i mnd.Denne mnd Fredag.

Anonymkode: 99a2f...0a3

Hos deg kanskje ;) 

Anonymkode: 3a24c...a2c

Skrevet

Idag var pengene kommet inn :D Ettersom vi lever på sosialhjelp denne måneden så er vi helt avhengig av barnetrygden for at sønnen min skal kunne gå i barnebursdag på lørdag.

Anonymkode: e2450...fe6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...