Gå til innhold

Hvordan ble du kvitt depresjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk du legehjelp? 

Medisinering? 

Var du sykemeldt? Hvor lenge?

Har tydelige tegnpå depresjon, men kvier meg for å oppsøke lege. 

Anonymkode: fef45...fb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble ikke kvitt den. Vært av og på i snart 30 år og den kommer og går alt ettersom hva som skjer i livet mitt. Jeg har vært medisinert, gått til forskjellig behandlere uten resultat. Så bestemte jeg meg for å fikse det selv og nå er jeg en følelseskald bitch som ikke bryr meg om så mye annet enn det jeg har nærmest meg. Barna mine og Vennene mine. Familien min er jeg kald mot. De sviktet meg. Jeg ventet i 20 år før jeg tok tak, så hvis du tar tak nå, så er du føre var og det bør du være! Just do it!

Anonymkode: 8a49c...a4d

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble ikke kvitt den. Vært av og på i snart 30 år og den kommer og går alt ettersom hva som skjer i livet mitt. Jeg har vært medisinert, gått til forskjellig behandlere uten resultat. Så bestemte jeg meg for å fikse det selv og nå er jeg en følelseskald bitch som ikke bryr meg om så mye annet enn det jeg har nærmest meg. Barna mine og Vennene mine. Familien min er jeg kald mot. De sviktet meg. Jeg ventet i 20 år før jeg tok tak, så hvis du tar tak nå, så er du føre var og det bør du være! Just do it!

Anonymkode: 8a49c...a4d

Huff, det var trist å høre. Takk for svar! 

Her er det en rekke hendelser siste par årene som toppet seg i sommer. Så nå er livet bare svart omtrent... kjenner jeg kvier meg veldig for å gå til legen, vil ikke bli stemplet som psykisk syk. Jeg vil være sterk og klare meg selv, selv om denne gangen tror jeg nok ikke det går. 

Ønsker deg alt godt! 

HI 

Anonymkode: fef45...fb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...