Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 Etter 25 år med en psykopat kom jeg meg ut. Takket være barna, den gang 5,5 og 8 år. Møtt kjærligheten igjen, han har 4 voksne barn. Min mor var sterkt imot da han er muslim, men hun møtte han og falt pladask, som meg. Han elsker barna og de elsker han. Endelig en som elsker meg tilbake💞 Måtte bare dele. Anonymkode: cc867...aea
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #2 Skrevet 27. september 2017 Først av alt - bra du kom deg bort fra psykopaten! Ta det med ro i nytt forhold, vær sikker på hverandre - og nyt Anonymkode: 3fe20...33f
Hengebukksvinet Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 Så utrolig bra.Nyt kjærligheten💕
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 Gjett om jeg gjør, vært sammen 1.5 år nå. Takk💖 Anonymkode: cc867...aea
skinnfilla Skrevet 27. september 2017 #5 Skrevet 27. september 2017 Så herlig! Ble glad av å lese dette👏🏻👏🏻
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #6 Skrevet 27. september 2017 Eksen dro meg etter håret rundt huset, jeg var så flau. Tenkte på naboene. Han beskyldte meg for å være utro, han var min første og eneste. Forlangte dna da eldste ble født. Historien over alle de årene er lang. Min kjæreste nå har opplevd sitt, rømte fra krigen. Mistet ett barn. Hans eks og barna ble troende muslimer, det var mer enn han klarte. Er så glad vi fant hverandre, og familiene på begge sider er så glade for oss💖 Han respekterer meg som jeg er. Husker jeg som ung tenkte at mine følelser holder for to ang eksen. Huff ikke en god tid. Alkoholliker var han og, utallige promille dommer. Er bare så glad for å oppleve det livet jeg har med kjæresten nå, måtte dette vare evig..💖 Anonymkode: cc867...aea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå