Gå til innhold

Halloween.....det å gå knask-eller-knep.....hvor langt opp i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt opp i alder er det greit å kle seg ut å gå på alle dører å få mer eller mindre klissete og ekkelt godteri....??

Min går i 7 trinn no. 

Føler at dette må da være siste året.....??? 

Anonymkode: 05784...5ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge de selv var lyst.

Anonymkode: e4233...bf0

Skrevet

Er det en aldersgrense? Her kommer både barn og ungdommer på døren,men jeg gir ikke ut klissete ekkelt godteri, som du sier. Her gpr det i ferrero roche og operamint, må vite

Anonymkode: f7bcf...9ba

Skrevet

Så lenge de selv synes det er moro og har lyst 

Eldste her i huset har ikke gått siden han var 12 år, nest eldste er 13 i år og vet ikke enda om han vil gå 

Anonymkode: e856d...95f

Skrevet

Jeg synes ikke det er søtt med ungdomsskoleelever osv. De er store nok til å heller og samles hjemme hos en, kjøpe inn noe godt og kle seg ut hvis de ønsker det...

Anonymkode: c6559...2d1

Skrevet

De kan gå så lenge de vil! Min går i 8. og skal gå.

Anonymkode: 9ef09...280

Skrevet

Det er vel ingen øvre aldersgrense, men her omkring ser det iallfall ut til at de aller fleste har sluttet å gå innen de begynner på ungdomsskolen. Tenker selv at mine heller skal finne på noe annet når de kommer i samme alder. 

Anonymkode: 81fa9...80d

Skrevet

Jeg synes de kan gå så lenge de vil, bare de kler seg ut. 5-åringen min syntes det var veldig moro å møte på ungdommer som hadde kledd seg ut i fjor. :)

Anonymkode: acc34...fb1

Skrevet

Det er usjarmerende med ungdom som går trick or treat. Det er en aktivitet for barna. Greit med de som går på barneskolen, ikke ungdomsskoleelever. 

Anonymkode: 7d8db...c04

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er usjarmerende med ungdom som går trick or treat. Det er en aktivitet for barna. Greit med de som går på barneskolen, ikke ungdomsskoleelever. 

Anonymkode: 7d8db...c04

Ikke enig. Det er topp med eldre ungdom er som har gjort seg flid med utlendingen. Mye mer gøy med dem enn med småungene som blir dyttet frem av mamma og pappa.

Anonymkode: e4233...bf0

Skrevet

Så lenge de vil selv - her har de gått til og med sjuende.

Anonymkode: d50ec...661

Skrevet

Synes også det er usjarmerende med "store"   unger, som 14-15-16 år.... De som går her gjør seg ikke akkurat flid....kun mørke klær og stygge masker. 

De vil bare ha snop.

Ferero rosher??? 

Luksus.

Her er det så mye smått og stort som går at man kan ikke bruke så mye penger. Det er ett fult rush fra ca kl 16 til 21...

Anonymkode: 05784...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...