Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 Har jobb som gjør det vanskelig å bringe og hente i barnehagen. Er det noen som har erfaring med hvordan det er å få dekt tapt lønn dersom jeg må søke permisjon uten lønn? Anonymkode: e9309...7df
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #2 Skrevet 27. september 2017 En kollega av meg tar permisjon uten lønn, og regner ut hva hun taper på dette (inkl manglende opptjening av feriepenger). Kravet sendes heimevernet, som refunderer tapet. Anonymkode: 1207e...1b0
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 Du tar fri fra jobb uten lønn og HV betaler deg omsorgslønn. En veldig grei ordning. Anonymkode: dee7c...56b
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 Får jeg refundert hvis jeg tar permisjon uten lønn hele arbeidsdagen eller må jeg kun ta de timene barnehagen er stengt? Anonymkode: e9309...7df
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #5 Skrevet 27. september 2017 Det finner mannen din all info om på www.forsvaret.no 😊 Heldig han da 😊😊😊 Anonymkode: 6186e...82e
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #6 Skrevet 27. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det finner mannen din all info om på www.forsvaret.no 😊 Heldig han da 😊😊😊 Anonymkode: 6186e...82e Har lest litt om det, men klarte ikke å se om det sto noe i forhold til om det kun ble refundert for timene barnehage ikke var åpen. Regner med at arbeidsgiver helst ser at jeg er borte mange nok timer til at de kan leie inn vikar uten å måtte betale for vikar og meg samtidig. Da vikar har krav på minimum lønn for x antall timer. Anonymkode: e9309...7df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå