Gå til innhold

Er Sopot verdt å få med seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man bare har 3 dager i Gdansk. Hvor lang tid bør vi beregne der i tilfelle? Og hva bør vi få med oss?

Anonymkode: f3932...ae7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg i Gdansk forrige helg og vi tok en tur dit. Men det var surt og kaldt, sola var ikke fremme, så vi spiste lunch og tok taxi til et kjempestort kjøpesenter. Tror det er veldig fint der når sola er fremme, men for meg var Gdansk mye bedre!

Anonymkode: bfa6b...125

Skrevet

Sopot er en typisk liten badeby, nydelig på sommeren. Hadde ikke prioritert sopot denne tiden på året. God tur!

Skrevet

Sopot er ingenting!!! Bortsett fra fin strand. 

Anonymkode: d2c4a...686

Skrevet

Jeg var der i sommer, og det er en fantastisk liten badeby. Og vi storkoste oss med stranda, strandpromenaden og ute cafe. Men jeg ville ikke dratt dit nå.

Anonymkode: d2b9a...fe8

Skrevet

Vi var der for to uker siden og det er veldig koselig der. Ei lita kirke, en liten gågate, verdens lengste pir ut i sjøen og fine strender på hver side. Om det pøsregner og blåser så er det nok ikke så koselig da, men hvis været er greit så vil jeg anbefale en tur dit (20-25 min med taxi, billig med taxi). Browar Miejski er en fin plass å ta lunsj/middag, de brygger sitt eget øl i restauranten og det er populært å bestille en ølplanke med flere sorter. Veldig god mat har de også.

Anonymkode: ff321...7fe

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi var der for to uker siden og det er veldig koselig der. Ei lita kirke, en liten gågate, verdens lengste pir ut i sjøen og fine strender på hver side. Om det pøsregner og blåser så er det nok ikke så koselig da, men hvis været er greit så vil jeg anbefale en tur dit (20-25 min med taxi, billig med taxi). Browar Miejski er en fin plass å ta lunsj/middag, de brygger sitt eget øl i restauranten og det er populært å bestille en ølplanke med flere sorter. Veldig god mat har de også.

Takk! Er Browae miejski i Sopot eller Gdansk?

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk! Er Browae miejski i Sopot eller Gdansk?

Det er i Sopot, rett over gata for kirka :)

Restauranter å anbefale i Gdansk: Piwna 47, Goldwasser, Mon Balzac og Dancing Anchor.

Skrevet

Sopot er en godværsby, hadde droppa det om det var kaldt og surt. Eneste sted spom er verdt en tur uansett vær må være den ene frisøren der. Vært der to ganger, og superfornøyd begge gangene ;-) Men om sommeren er det altså magisk i Sopot! Syden minus masete selgere :-)

Anonymkode: d9ece...2ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...