Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 Dette blir det nye regjeringskvartalet, sett fra Youngstorget - det roper østblokkdårlig smak, Ceaucescu hadde elsket det. Vel vel. https://dbstatic.no/68734372.jpg?imageId=68734372&width=1024&height=615 Anonymkode: 1ca56...184
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #2 Skrevet 27. september 2017 La meg gjette; du har aldri vært i Oslo? Anonymkode: cf02d...1b9
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 Det er ikke veldig hyggelig og innbydende der i dag. Området får definitivt et løft. Jeg tror dette blir bra. Anonymkode: 27dd2...547
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå