Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #26 Skrevet 2. oktober 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen som har bestilt noen av disse produktene på eBay? Ser de er en del rimeligere der🙄 Anonymkode: ccba3...3ae Handlet litt på eBay før, men etter å ha fått falske produkter som førte til en kjempereaksjon kjøper jeg ingenting til å smøre på ansiktet lenger. Selgeren var top rated og produktet nærmest identisk. Aldri mer. Anonymkode: 10b9e...4f4
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #27 Skrevet 2. oktober 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Handlet litt på eBay før, men etter å ha fått falske produkter som førte til en kjempereaksjon kjøper jeg ingenting til å smøre på ansiktet lenger. Selgeren var top rated og produktet nærmest identisk. Aldri mer. Anonymkode: 10b9e...4f4 Hm, det er akkurat det jeg ikke tør å ta sjansen på Da bestiller jeg heller fra trygge sider her i Norge Takk for svar Anonymkode: ccba3...3ae
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #28 Skrevet 2. oktober 2017 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hm, det er akkurat det jeg ikke tør å ta sjansen på Da bestiller jeg heller fra trygge sider her i Norge Takk for svar Anonymkode: ccba3...3ae For meg har det vært utrolig kjekt med den gode kundeservicen på norsk. Får alltid raskt svar på mail når jeg har trengt litt hjelp. Er jo en jungel av produkter å velge i, men når man får startet går det veldig greit. Når jeg har bestilt fra soel.no får jeg som regel varene dagen etter også, så pluss for rask levering Ser forresten at både blush.no og coverbrands.no har salg av og til på Klairs hvis du vil spare noen kroner Anonymkode: 604ab...4d9
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #29 Skrevet 2. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: For meg har det vært utrolig kjekt med den gode kundeservicen på norsk. Får alltid raskt svar på mail når jeg har trengt litt hjelp. Er jo en jungel av produkter å velge i, men når man får startet går det veldig greit. Når jeg har bestilt fra soel.no får jeg som regel varene dagen etter også, så pluss for rask levering Ser forresten at både blush.no og coverbrands.no har salg av og til på Klairs hvis du vil spare noen kroner Anonymkode: 604ab...4d9 Takk, kanskje jeg skal sende en Mail og høre Og gode kupp liker vi selvsagt Anonymkode: ccba3...3ae
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #30 Skrevet 28. oktober 2017 Hei! Nå har jeg prøvd renseskum, oljerens og ansiktsmaska til klairs. Synes det virker OK foreløpig. Men har et spørsmål om ansiktsmaska for dere som bruker den. (Cotton sheet mask) Legger den på etter at jeg har renset huden med skum. Lar den ligge 10-15 min. Men er usikker på om jeg bør ha på toner etterpå? Eller ansiktskrem? Burde jeg hatt toner på først? Finner ingenting om dette på nettsidene. Takker for svar og takk for mange gode tips 😊 Anonymkode: 764ed...53b
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #31 Skrevet 28. oktober 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hei! Nå har jeg prøvd renseskum, oljerens og ansiktsmaska til klairs. Synes det virker OK foreløpig. Men har et spørsmål om ansiktsmaska for dere som bruker den. (Cotton sheet mask) Legger den på etter at jeg har renset huden med skum. Lar den ligge 10-15 min. Men er usikker på om jeg bør ha på toner etterpå? Eller ansiktskrem? Burde jeg hatt toner på først? Finner ingenting om dette på nettsidene. Takker for svar og takk for mange gode tips 😊 Anonymkode: 764ed...53b Mener det står på pakken at man skal bruke Toner før ansiktsmaske. Krem etterpå Anonymkode: 8af71...646
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #32 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg bruker sheet mask på kvelden etter rens og toner. La den virke i 15-20 minutter. Trenger ikke skylles av og du kan ta på krem etterpå😊 Anonymkode: 10b9e...4f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå