Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 De siste tre dagene har jeg hatt problemer med å tisse. Det er ikke vondt, men jeg må presse hardt og lenge for at det skal begynne å renne. Igår hadde jeg mensenaktige smerter, og idag føler jeg meg støl i livmoren. Hva i alle dager kan dette være? Jeg er ikke gravid Anonymkode: 5e00a...e77
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #2 Skrevet 27. september 2017 Ville helt klart levert en urinprøve hos legen. Dersom smertene blir veldig sterke må du oppsøke lege mtp nyrestein eller nyrebekkenbetennelse. Anonymkode: 8bf4e...bd4
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 Sånn har jeg det når jeg har urinveisinfeksjon. Mye stikkende smerter. God bedring! Anonymkode: 7a804...79f
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 Tror jeg skal ta en tur til fastlegen i morgen ja. Nå gjør det kjempe vondt om jeg trykker på magen der livmoren sitter, trenger ikke legge press på trykket engang Anonymkode: 5e00a...e77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå