Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 Er det ingen som svarer der? Jeg la ut tre forskjellige jobber for tre dager siden, men ingen har vært inne på annonsene. Det er heller ingen som har fått dem tilsendt på mail. Er det helt dødt der? Anonymkode: d2713...eff
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #2 Skrevet 27. september 2017 Det avhenger av hva slags jobb det er. Er det noe man må ha spesifikke ferdigheter for, eller om du bor i gokk så kan det ta tid. Det kommer også litt an på annonsen. Det koster penger å låse opp annonsene, så da er det viktig at de gir god informasjon. Anonymkode: 534b2...216
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det avhenger av hva slags jobb det er. Er det noe man må ha spesifikke ferdigheter for, eller om du bor i gokk så kan det ta tid. Det kommer også litt an på annonsen. Det koster penger å låse opp annonsene, så da er det viktig at de gir god informasjon. Anonymkode: 534b2...216 Koster det penger å låse opp annonsen? Aha. 🤔 HI Anonymkode: d2713...eff
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 Koster penger? Siden jeg har to tenåringer i hus som gjerne tar småjobber for folk er jeg da ikke og ser rett som det er, og har aldri betalt noe for å se annonsene... Anonymkode: 612f3...0f5
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #5 Skrevet 27. september 2017 Mener at det koster penger å få kontaktet den som eier annonsen. Anonymkode: 534b2...216
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #6 Skrevet 27. september 2017 Koster ikke penger å se annonsene, men det koster penger for å få kontaktinformasjonen til de som trenger hjelpen. Hva med å legge ut på Facebook? I grupper? Der har vi hatt god napp👍🏻 Anonymkode: 55f40...791
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå