Gå til innhold

Gratulerer Anna med terningskastet!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, trodde hun hadde fått terningskast 6 nå jeg. Tenkte det hadde sikkert gjort dagene litt letter for henne akkurat nå... Men en 2èr er kanskj ok det og? 

 

Skrevet

Har du ikke noe bedre å gjøre enn å latterliggjøre en 21 år gammel trebarnsmor? 

Anonymkode: cb79f...fcb

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du ikke noe bedre å gjøre enn å latterliggjøre en 21 år gammel trebarnsmor? 

Anonymkode: cb79f...fcb

Jeg ville tippet at hun ville fått 1, så gratulerte henne med en 2'er. Er det å latterliggjøre henne??

Anonymkode: c7b8c...809

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du ikke noe bedre å gjøre enn å latterliggjøre en 21 år gammel trebarnsmor? 

Anonymkode: cb79f...fcb

Ja ærligtalt.. det klarer Anna fint selv 😂😂

Anonymkode: c6afa...811

Skrevet

Hun har jo ikke skrevet den selv jo, de har brukt en ghostwriter...

Da har vel bare hun fortalt, også har en annen ført pennen? Skjønner jo at det ble dårlig terningkast om hennes egen "snert" er borte og det bare er en platt fortelling som noen andre har skrevet.

Anonymkode: 1164f...911

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

ghostwriter

Hva er det?

Anonymkode: 4bd8a...b9a

Skrevet

Gratulerer til deg også.. 

Terningkast 1 for empati og medmenneskelighet..

 

Anonymkode: 8818a...22b

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer til deg også.. 

Terningkast 1 for empati og medmenneskelighet..

 

Anonymkode: 8818a...22b

Næææmen

Anonymkode: c7b8c...809

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Næææmen

Anonymkode: c7b8c...809

Du er virkelig konge på hersketeknikker... figures.. 😂😂😂

Anonymkode: 8818a...22b

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er virkelig konge på hersketeknikker... figures.. 😂😂😂

Anonymkode: 8818a...22b

Hersketeknikker faktisk 🤔

Anonymkode: c7b8c...809

Skrevet

Håper dette og alt det andre bidrar til at hun slutter å blogge. Familien trenger hjelp og bør trekke seg ut av offentligheten. Barna må skånes og Anna er i behov for hjelp. Ingen tvil om at hun har tiltet mentalt.

Anonymkode: d02f9...d95

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hersketeknikker faktisk 🤔

Anonymkode: c7b8c...809

 

"Næææmen.. så sint du var da lille venn...

Næææmen er noe man sier til små barn.. og det å snakke til voksne som barn er en utbredt hersketeknikk.. faktisk..

 

Anonymkode: 8818a...22b

Skrevet

 Det Hi du fremstår soHi du fremstår som meget usympatisk, burde ikke du prøve å rette på inntrykket av deg selv før du bruker til på å rakke ned på andre?

Anonymkode: 0fe32...2b0

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 Det Hi du fremstår soHi du fremstår som meget usympatisk, burde ikke du prøve å rette på inntrykket av deg selv før du bruker til på å rakke ned på andre?

Anonymkode: 0fe32...2b0

??

Anonymkode: c7b8c...809

Skrevet

Men seriøst. Hun er 21.. hva er greia med selvbiografi og historien hennes. Det finnes faktisk mange unge jenter der ute som har fått barn, blitt voldttatt, hatt konflikter med familien, bodd forskjellige steder, kledd av seg på bilder, hatt utro kjærester, vært utro.... lista fortsetter men poenget. Dette er ikke akuratt spesielt det livet hennes! 

Anonymkode: 4a6c2...e5d

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 Det Hi du fremstår soHi du fremstår som meget usympatisk, burde ikke du prøve å rette på inntrykket av deg selv før du bruker til på å rakke ned på andre?

Anonymkode: 0fe32...2b0

Hjelpes meg her var det mye rot.

Det skulle stå Hi du fremstår som meget usympatisk, burde ikke du prøve å rette på inntrykket av deg selv før du bruker tid på å rakke ned på andre?

Anonymkode: 0fe32...2b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...