Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 http://www.vg.no/rampelys/bok/litteratur/bokanmeldelse-anna-rasmussen-naken/a/24149211/ Anonymkode: c7b8c...809
MMP Skrevet 27. september 2017 #2 Skrevet 27. september 2017 Åh, trodde hun hadde fått terningskast 6 nå jeg. Tenkte det hadde sikkert gjort dagene litt letter for henne akkurat nå... Men en 2èr er kanskj ok det og?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 Har du ikke noe bedre å gjøre enn å latterliggjøre en 21 år gammel trebarnsmor? Anonymkode: cb79f...fcb
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du ikke noe bedre å gjøre enn å latterliggjøre en 21 år gammel trebarnsmor? Anonymkode: cb79f...fcb Jeg ville tippet at hun ville fått 1, så gratulerte henne med en 2'er. Er det å latterliggjøre henne?? Anonymkode: c7b8c...809
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #5 Skrevet 27. september 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du ikke noe bedre å gjøre enn å latterliggjøre en 21 år gammel trebarnsmor? Anonymkode: cb79f...fcb Ja ærligtalt.. det klarer Anna fint selv 😂😂 Anonymkode: c6afa...811
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #6 Skrevet 27. september 2017 Hun har jo ikke skrevet den selv jo, de har brukt en ghostwriter... Da har vel bare hun fortalt, også har en annen ført pennen? Skjønner jo at det ble dårlig terningkast om hennes egen "snert" er borte og det bare er en platt fortelling som noen andre har skrevet. Anonymkode: 1164f...911
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #7 Skrevet 27. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: ghostwriter Hva er det? Anonymkode: 4bd8a...b9a
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #8 Skrevet 27. september 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er det? Anonymkode: 4bd8a...b9a Noen andre har skrevet teksten for henne. https://no.wikipedia.org/wiki/Skyggeforfatter Anonymkode: 1164f...911
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #9 Skrevet 27. september 2017 Gratulerer til deg også.. Terningkast 1 for empati og medmenneskelighet.. Anonymkode: 8818a...22b
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #10 Skrevet 27. september 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gratulerer til deg også.. Terningkast 1 for empati og medmenneskelighet.. Anonymkode: 8818a...22b Næææmen Anonymkode: c7b8c...809
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #11 Skrevet 27. september 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Næææmen Anonymkode: c7b8c...809 Du er virkelig konge på hersketeknikker... figures.. 😂😂😂 Anonymkode: 8818a...22b
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #12 Skrevet 27. september 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du er virkelig konge på hersketeknikker... figures.. 😂😂😂 Anonymkode: 8818a...22b Hersketeknikker faktisk 🤔 Anonymkode: c7b8c...809
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #13 Skrevet 27. september 2017 Håper dette og alt det andre bidrar til at hun slutter å blogge. Familien trenger hjelp og bør trekke seg ut av offentligheten. Barna må skånes og Anna er i behov for hjelp. Ingen tvil om at hun har tiltet mentalt. Anonymkode: d02f9...d95
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #14 Skrevet 27. september 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hersketeknikker faktisk 🤔 Anonymkode: c7b8c...809 "Næææmen.. så sint du var da lille venn... Næææmen er noe man sier til små barn.. og det å snakke til voksne som barn er en utbredt hersketeknikk.. faktisk.. Anonymkode: 8818a...22b
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #15 Skrevet 27. september 2017 Det Hi du fremstår soHi du fremstår som meget usympatisk, burde ikke du prøve å rette på inntrykket av deg selv før du bruker til på å rakke ned på andre? Anonymkode: 0fe32...2b0
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #16 Skrevet 27. september 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det Hi du fremstår soHi du fremstår som meget usympatisk, burde ikke du prøve å rette på inntrykket av deg selv før du bruker til på å rakke ned på andre? Anonymkode: 0fe32...2b0 ?? Anonymkode: c7b8c...809
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #17 Skrevet 27. september 2017 Men seriøst. Hun er 21.. hva er greia med selvbiografi og historien hennes. Det finnes faktisk mange unge jenter der ute som har fått barn, blitt voldttatt, hatt konflikter med familien, bodd forskjellige steder, kledd av seg på bilder, hatt utro kjærester, vært utro.... lista fortsetter men poenget. Dette er ikke akuratt spesielt det livet hennes! Anonymkode: 4a6c2...e5d
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #18 Skrevet 27. september 2017 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det Hi du fremstår soHi du fremstår som meget usympatisk, burde ikke du prøve å rette på inntrykket av deg selv før du bruker til på å rakke ned på andre? Anonymkode: 0fe32...2b0 Hjelpes meg her var det mye rot. Det skulle stå Hi du fremstår som meget usympatisk, burde ikke du prøve å rette på inntrykket av deg selv før du bruker tid på å rakke ned på andre? Anonymkode: 0fe32...2b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå