Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 av samboer om JEG søker refinansiering av min gjeld? Kan jeg søke uten at han får vite noe? Siden samboere verken har forsørgerplikt eller opplysningsplikt overfor hverandre? Anonymkode: 699f3...b66
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #2 Skrevet 27. september 2017 Så lenge du ikke setter han opp som medlånetaker, så får han ikke vite det. Om jeg vil anbefale deg å gjøre det, det er en annen sak. Det er skummelt med økonomisk utroskap... Anonymkode: 2a1e3...986
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Så lenge du ikke setter han opp som medlånetaker, så får han ikke vite det. Om jeg vil anbefale deg å gjøre det, det er en annen sak. Det er skummelt med økonomisk utroskap... Anonymkode: 2a1e3...986 Takk for svar! Jeg trenger det for å få økonomien på stell. Husholdningen vil nytte godt av det til slutt. Jeg vil ikke påføre han mine personlige belastninger, men finne en løsning for å få det bort så fort som mulig. Da ser regnestykket bedre ut og mer overkommelig med refinansiering enn å betale litt hele tiden til flere aktører. Anonymkode: 699f3...b66
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Jeg trenger det for å få økonomien på stell. Husholdningen vil nytte godt av det til slutt. Jeg vil ikke påføre han mine personlige belastninger, men finne en løsning for å få det bort så fort som mulig. Da ser regnestykket bedre ut og mer overkommelig med refinansiering enn å betale litt hele tiden til flere aktører. Anonymkode: 699f3...b66 Jeg skjønner det. Håper du får alt på stell da Lykke til. Hilsen ei som har vært i liknende sko Anonymkode: 2a1e3...986
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #5 Skrevet 27. september 2017 Han ser det jo når selvangivelsen kommer og dere skal samkjøre dem og forele renter på bolig og sånt da.... Anonymkode: 4951d...f5a
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #6 Skrevet 27. september 2017 Jeg vet at min samboer og fremtidige mann har takhøyde for mye her i verden, men om jeg hadde skjult økonomiske problemer for ham, refinansiert og gode greier uten at han visste det så ville han sett det som et enormt svik. Anonymkode: 37a0e...ebe
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #7 Skrevet 27. september 2017 Dette er et negativt utgangspunkt for et forhold. Glemmer aldri når jeg fant ut at mannen hadde 10000 i forbrukslån når vi var sammen. Han kommer aldri til å skjule noe for meg igjen! Anonymkode: 5df68...f77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå