Gå til innhold

Reima stavanger.. prøvd den?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den stor i størrelsen? Har en som vingler mellom 116 og 122 i innetøy. Kan jeg gå for 116 i en sånn dress? 

Anonymkode: 5ffc1...774

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns Reima generelt er stor i størrelsen.

Mener på det var Reima Stavanger jenta mi prøvde forleden. Hun bruker 116 i klær, og 122 var godt passelig til henne. Kan sikker ha 116 også.

Har kjøpt 80 i Reima vinterdress til snart 2 åringen min. Han er ikke så stor da, på vei over i 86 i klær. 86 i Reima ble altfor stort til han.

Anonymkode: f966f...960

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg syns Reima generelt er stor i størrelsen.

Mener på det var Reima Stavanger jenta mi prøvde forleden. Hun bruker 116 i klær, og 122 var godt passelig til henne. Kan sikker ha 116 også.

Har kjøpt 80 i Reima vinterdress til snart 2 åringen min. Han er ikke så stor da, på vei over i 86 i klær. 86 i Reima ble altfor stort til han.

Anonymkode: f966f...960

Jeg har prøvd reima gotland i 92 til minste barnet som bruker 92, og den var ikke stor i størrelsen. Den ser helt lik ut som stavanger.

Har en softshelldress fra nameit i 116, som passer . Er bare redd for å ta for liten.

Hvor mye for stor var den på 122 til barnet ditt som bruker 116? Skal jo holde helt til feb/mars og

Anonymkode: 5ffc1...774

Skrevet

Skal jo være plass til en ulldress eventuelt inni også. Ikke så tykk kanskje, men.. hmmm.. håper noen vet mer enn meg om dressen ja :)

Anonymkode: 5ffc1...774

Skrevet

Hadde denne dressen til jenta mi i str 116 ifjor. Godt fornøyd! Prøvde den idag og den passer akkurat, men tenker den blir for knapp til å vare hele vinteren. Hun bruker 116 i inneklær.

Anonymkode: 2e968...b5d

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde denne dressen til jenta mi i str 116 ifjor. Godt fornøyd! Prøvde den idag og den passer akkurat, men tenker den blir for knapp til å vare hele vinteren. Hun bruker 116 i inneklær.

Anonymkode: 2e968...b5d

Ok! Kanskje jeg bør ta 122? Kan jo bare bytte hvis det er feil, men vil jo ikke ta feil da hehe...

Hadde en vinterdress fra Mikk-Line i 122, den var alt alt alt for stor. Derfor jeg sitter og tenker litt og lurer litt. Har ikke hatt reimadress siden hun brukte str 98, så er en stund siden. Har derfor ingen kontroll på hvilken størrelse "hun bruker i Reima".

Vil du anbefale str 122 til en som bruker 116 i innetøy, ja? Har jakke fra HM str 110, den er for liten. Sånn at den ikke kan brukes. Har jakke fra Lindex i 110-116, den er også knapp. Hmhm

Anonymkode: 5ffc1...774

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har prøvd reima gotland i 92 til minste barnet som bruker 92, og den var ikke stor i størrelsen. Den ser helt lik ut som stavanger.

Har en softshelldress fra nameit i 116, som passer . Er bare redd for å ta for liten.

Hvor mye for stor var den på 122 til barnet ditt som bruker 116? Skal jo holde helt til feb/mars og

Anonymkode: 5ffc1...774

122 var ikke for stor, hun hadde bare en del å gå på. 116 hadde nok også passet greit, men noe usikkert om den hadde passet greit på slutten av vinteren. Hun hadde 110 sist vinter og den var ikke for liten i vår, men blir nok litt knapp nå(hun har vokst en del i sommer)

Copenhagen har jeg til min i 80.

Reima skal være noelunde like i størrelsen i alle modeller, men fasong spiller nok også litt inn.

Anonymkode: f966f...960

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

122 var ikke for stor, hun hadde bare en del å gå på. 116 hadde nok også passet greit, men noe usikkert om den hadde passet greit på slutten av vinteren. Hun hadde 110 sist vinter og den var ikke for liten i vår, men blir nok litt knapp nå(hun har vokst en del i sommer)

Copenhagen har jeg til min i 80.

Reima skal være noelunde like i størrelsen i alle modeller, men fasong spiller nok også litt inn.

Anonymkode: f966f...960

Ok. Ja, min må ha god plass til bleia ;) Så må ha 92. 

Men da prøver jeg 122 så får jeg heller bytte til 116 om det blir håpløst stort :)

Anonymkode: 5ffc1...774

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok! Kanskje jeg bør ta 122? Kan jo bare bytte hvis det er feil, men vil jo ikke ta feil da hehe...

Hadde en vinterdress fra Mikk-Line i 122, den var alt alt alt for stor. Derfor jeg sitter og tenker litt og lurer litt. Har ikke hatt reimadress siden hun brukte str 98, så er en stund siden. Har derfor ingen kontroll på hvilken størrelse "hun bruker i Reima".

Vil du anbefale str 122 til en som bruker 116 i innetøy, ja? Har jakke fra HM str 110, den er for liten. Sånn at den ikke kan brukes. Har jakke fra Lindex i 110-116, den er også knapp. Hmhm

Anonymkode: 5ffc1...774

Ja jeg bestilte 122 til min jente nå👍

Anonymkode: 2e968...b5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...