Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Er dere fornøyd? Dekker den godt? Anonymkode: 84cae...7e0
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #2 Skrevet 26. september 2017 Fikk kviser av det på lik linje som med ID sitt Det skulle jo være bra men er ikke fornøyd, klø gjorde det også. Når det er sagt så får jeg veldig lett kviser, ikke mye jeg kan bruke (av sminke) som ikke gir meg kviser. Mineralpudder skal ikke være heldekkende, huden skal skinne igjenom. Det dekker lett til medium alt etter hvor mye du bruker. Dyrt er det også, hadde vært greit å betale det om det ikke ga meg kviser da. Bruker nå et fra silk oil som er billigere og får heldigvis ikke kviser av det. Blander det inn i fuktighetskremen min så da blir det som en farget dagkrem, noe jeg liker. Det beste du kan gjøre er å dra innom en plass de selger Jane Iredale og prøve det Så kan de ta det på deg og du får se hvor godt det dekker og hvordan det føles på huden din. Anonymkode: ede51...73a
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #3 Skrevet 26. september 2017 Tusen takk for svar! Jeg vil ha noe som dekker mye.... Anonymkode: 84cae...7e0
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #4 Skrevet 26. september 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for svar! Jeg vil ha noe som dekker mye.... Anonymkode: 84cae...7e0 Da må du gå for kompakt foundation, det dekker mest. Flytende dekker også mer enn mineral pudder men ikke så mye som kompakt foundation gjør. Anonymkode: ede51...73a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå