Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Mistet den ene av mine foreldre dramatisk for ca 2 mnd siden. Sorgen er tung og i dag er en skikkelig dårlig dag. Jeg er på jobb, men vet ikke hvordan jeg skal holde ut, kjennes som om jeg skal kveles, rett og slett... Vil bare gå hjem og gråte, kjenner jeg. Jeg er sjef, så ikke så lett å bare gå. Ingen steder å «gjemme» meg heller... Får bare bite tennene sammen og se frem til dagen er over, så jeg kan sørge i fred. Anonymkode: 15fce...be8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #2 Skrevet 26. september 2017 Idiotisk. Fordi du er sjef? Vel hva med å vise de ansatte at sjefen også er et menneske, at sjefen har følelser på lik linje med alle? hva med å vise de ansatte at det faktisk er helt greit å gå hjemm hva jobb dersom man faktisk har en grunn til det? Vær åpen med de ansatte, si kort hva det gjelder, gå hjem og få deg en sykemelding (iallefall noen prosenter). Vis de ansatte hva man gjør for å passe son egen helse og at den faktisk er viktigere enn jobben. du oppnår ansatte som er ærlige med deg en gang de står i dramatiske situasjoner/sykdom fordi de vet du vil forstå. Anonymkode: 9c524...d89
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #3 Skrevet 26. september 2017 Føler ikke det er legitim grunn tilbå gå hjem dessverre.. HI Anonymkode: 15fce...be8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #4 Skrevet 26. september 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Føler ikke det er legitim grunn tilbå gå hjem dessverre.. HI Anonymkode: 15fce...be8 Synd, viser bare at du er en dårlig sjef som ikke har mye sympati for de ansatte. Anonymkode: 9c524...d89
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #5 Skrevet 26. september 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synd, viser bare at du er en dårlig sjef som ikke har mye sympati for de ansatte. Anonymkode: 9c524...d89 Du er jo ikke god! Skaff deg hjelp. Anonymkode: 15fce...be8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #6 Skrevet 26. september 2017 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Føler ikke det er legitim grunn tilbå gå hjem dessverre.. HI Anonymkode: 15fce...be8 Hadde du sagt det samme hvis det var en av de ansatte som hadde ønsket å gå hjem? Anonymkode: e9b72...1cc
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #7 Skrevet 26. september 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde du sagt det samme hvis det var en av de ansatte som hadde ønsket å gå hjem? Anonymkode: e9b72...1cc Nei, det hadde jeg ikke. Dette gjelder meg selv, ikke de ansatte. Det har ingenting med meg og min jobb som leder å gjøre. Anonymkode: 15fce...be8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #8 Skrevet 26. september 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det hadde jeg ikke. Dette gjelder meg selv, ikke de ansatte. Det har ingenting med meg og min jobb som leder å gjøre. Anonymkode: 15fce...be8 Jeg stilte ikke spørsmålet for å så tvil om deg som leder, men fordi jeg lurte på om du ville vært like hard mot de som du er mot deg selv. Ikke vær så hard mot deg selv. Gå hjem, gi deg selv et pusterom. Jobben går ikke under av det. Anonymkode: e9b72...1cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå