Gå til innhold

🌦Hvordan kler dere barnehagebarna deres?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bruker dere ull? Strømpebukser? Fleece? Lue? Vanter? Hvordan kler dere ungene nå på høsten?

 

jeg bruker bukse og tynn genser inne. Ute har de i tillegg en genser og høstdress med fleece inni. Ser mange bruker ull og strømpebukse nå. Rundt 10 grader her.

Anonymkode: 7e113...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme som deg. Vanlig, tynn bomullsgenser og en joggebukse. En tynn fleecedress, og rett i softshelldressen. Blåser det får de et tynt pannebånd. På utedager i bhg når det er litt kaldere, kler jeg dem i tynn ull innerst, men dropper da bomullsklærne. De er 2 og 3 år.

Anonymkode: c1564...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynn bukse og tynn genser/body inne. Ute er det fleece og uforet dress/regntøy og pannebånd+vanter når det er kaldt. 

Anonymkode: 2d7aa...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynn ull og yttertøy av skall jakke/bukse ute. Buff og evnt pannebånd ved vind.

skifter gjerne til joggebukse og t-skjorte inne selv. 

Anonymkode: 8b2ee...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynn ull. Pierre Robert ull nå. Hun kan fint gå i bomull egentlig men da litt tykkere. Av hensyn til at hun skal ha på dress/regndress så tenker jeg at det er mest behagelig med to tynne lag under fremfor et tykt. Spesielt joggebukser blir veldig klumpete i støvler og sklir lett både ned og opp. 

I tillegg blir hun mye mer klam i bomull og klam bomull blir fort kaldt. 

Anonymkode: 5d9cc...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bomullsbody og joggebukser (og sokker) her. Fint og mildt/varmt vær her enda så ikke behov for noe mer. Har både ull og fleece mellomlag i bhg, men er lite bruk for det.

Snart 2 år.

Anonymkode: 33248...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dongeribukse/ joggebukse med t skjorte inne. På med en skalljakke eller collegejakker ute. 20 grader her😊

Anonymkode: 729d7...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt barnehagebarn har i dag hatt på seg; en ull t-skjorte og en collegegenser, en myk bukse/tights og tynne ullsokker. I barnehagen har hun: et tynt sett ull og et sett Janus krinkelull, regntøy, parkdress, støvler og goretex overgangssko, et par regnvotter og et par ullvotter, en tynn ull lue og en bomullslue. Hun kommer og går i en softshelljakke som også henger i bhg mens hun er der og i blant brukes sammen med regnbuksa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...