Gå til innhold

Hvordan tør du å sitte ved siden av folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk om du lukter svette? Makrell i tomat? Tenk om du har dårlig ånde, og ikke merker det selv? Tenk om du har fått bart? Tenk om noen legger merke til den ujevne sminken din? Tenk om noen tenker at du har stygt smil, eller prater for mye, eller for lite? 

Anonymkode: 905b4...106

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør vurdere å få en avtale med noen du kan snakke med. De som tar i underkant av tusen kroner timen.

Skrevet

Ingen av disse tingene bekymrer meg det aller minste.

Anonymkode: c3cf0...e6c

Skrevet

Tenk om de ikke bryr seg?

Jeg vet at jeg er ren, ellers får de ta meg som jeg er. Vi er alle blomster i Guds hage😂

Anonymkode: b5ee7...c59

Skrevet

Synes folk jeg lukter vondt, så får de jo bare flytte seg. 

Bart vet jeg at jeg har. Jeg fjerner den ofte, men om folk skulle se noen hår jeg hadde glemt, så skjønner jeg ikke hvilken betydning det skulle ha.  

Sminke bruker jeg ikke. Og jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva fremmmede evt skulle tenke om evt skiller.

Jeg er ikke 14 lenger....

Hvis du ikke er 14, så må du få deg hjelp

Anonymkode: 3f959...8f6

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Tenk om de ikke bryr seg?

Jeg vet at jeg er ren, ellers får de ta meg som jeg er. Vi er alle blomster i Guds hage😂

Så du bryr deg ikke om det lukter bæsj av munnen din :P ? 

Skrevet
2 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Du bør vurdere å få en avtale med noen du kan snakke med. De som tar i underkant av tusen kroner timen.

Hvorfor det? 

Skrevet

Ingen av disse tingene bekymrer meg det aller minste.

så deilig da :)

Skrevet

Si meg, er dette ting du er redd for eller håper du å trigge angst hos andre med dette innlegget?

Jeg har normal hygiene og jeg invaderer sjeldent andres persolige imtimsone, så ser ikke helt problemene du forespeiler, dessuten er jeg trygg nok i min egen kropp til å ikke bruke noen kalorier på å lure på hva andre måtte mene om utseende mitt, sminken min eller hva jeg lukter. Må være slitsomt å være så usikker på seg selv?

Anonymkode: acf72...fdb

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sørger jo for at det ikke gjør det? Er det en vanlig tilstand hos deg? Å lukte bæsj sånn generelt? 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg sørger jo for at det ikke gjør det? Er det en vanlig tilstand hos deg? Å lukte bæsj sånn generelt? 

Det er faktisk mange som pusser tennene, eller tygger tyggis, uvitende om at de stinker. Det er ikke alltid det holder, skjønner du! Dårlig ånde kan du få når som helst, og hvor som helst, også uten å merke det selv... 

Skrevet

Si meg, er dette ting du er redd for eller håper du å trigge angst hos andre med dette innlegget?

Jeg har normal hygiene og jeg invaderer sjeldent andres persolige imtimsone, så ser ikke helt problemene du forespeiler, dessuten er jeg trygg nok i min egen kropp til å ikke bruke noen kalorier på å lure på hva andre måtte mene om utseende mitt, sminken min eller hva jeg lukter. Må være slitsomt å være så usikker på seg selv?

Anonymkode: acf72...fdb

Du har ingen problemer med å f.eks sitte i et møte, være nydusjet og nystriglet, uvitende om at du har ekstremt dårlig ånde? Kan være medisinsk liksom, men andre tenker sitt, ja...

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du har ingen problemer med å f.eks sitte i et møte, være nydusjet og nystriglet, uvitende om at du har ekstremt dårlig ånde? Kan være medisinsk liksom, men andre tenker sitt, ja...

Hva tenker de? Jeg bryr meg fint lite om andres bart/sminke/ånde altså. Jeg nekter å tro at andre voksne mennesker er veldig opptatt av dette.

Skrevet

Ujevn sminke? Det driter jeg i. Går ofte uten sminke, eller med mascara på øye hvis jeg er uheldig og klør litt uten å tenke over at det er sminke der. 

Stinker svette? Har såpass troa på hygienen min at jeg ikke forpester en hel buss/kinosal/konsertarena... Tenker ikke særlig over det hvis jeg har vært på trening og stikker rett innom butikken for å handle mat før jeg drar hjem en gang. 

Dårlig ånde? Det har vel alle til tider. Sitter jo ikke å puster sidemannen oppi ansiktet akkurat. Bruker ofte tyggis, så tror ikke jeg er så ille. 

Stygt smil? Synd for andre som må henge seg oppi slike bagateller. 

Prater for lite/mye? De får lukke ørene evt dra i gang en samtale selv hvis dem synes jeg prater for lite/mye. Jeg synes tidvis det er behagelig med stillhet og det plager meg ikke, mens andre ganger kan jeg ha munndiare. Ser an personene. 

Tenk om jeg har fått bart? Da bryr det isåfall andre mer enn meg. Det DRITER jeg i, naturlig kroppslig ting ;)

Reagerer jeg på slike ting selv hvis jeg sitter ved siden av andre? NEI!
Har en gang blitt litt brydd. Da satt jeg sammen med en eldre alkoholisert mann som luktet stram urin og sprit. Da måtte jeg bytte plass på toget. 

Jeg har større problemer i verden enn å bekymre meg over slike bagateller. Folk kjenner meg ikke uansett, så skulle jeg drite meg ut vet ingen hvem jeg er likevel =) 

Anonymkode: 86cce...9a2

Skrevet

Så lenge du vasker deg  og pusser tenner morgen og kveld og oppfører deg noenlunde greit, sier hei og smiler så har du ingenting å frykte, da er det meste i orden. Og hva så om du f.eks brygger på en halsbetennelse og har litt dårlig ånde en dag, er det så farlig? Sånn er det jo for oss alle noen ganger. Senk skuldrene og sitt ved siden av folk, du er helt sikkert både hyggelig og lukter ok!

Skrevet

Hva tenker de? Jeg bryr meg fint lite om andres bart/sminke/ånde altså. Jeg nekter å tro at andre voksne mennesker er veldig opptatt av dette.

Klart de er det om sidemannen stinker. De tenker at vedkommende har dårlig hygiene, er ekkel, er frastøtende osv :)

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klart de er det om sidemannen stinker. De tenker at vedkommende har dårlig hygiene, er ekkel, er frastøtende osv :)

Man stinker ikke generelt om man har dårlig ånde. Hvis du tenker at et menneske er frastøtende (!) pga ånden er du rimelig spesiell.

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva baserer du det på? Er det noe du har diskutert med andre?(selv om du sikkert ikke prater med noen i tilfelle du skulle lukte et eller annet)

Anonymkode: 6eba6...7a8

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Prøver du å se hvor langt du kan komme med å være negativ og dømmende?
Ikke rart det er krig i verden.

Anonymkode: 86cce...9a2

Skrevet

Vel, alternativet til å aldri sitte ved siden av noen eller være i nærheten av folk er å alltid sitte inne alene, så det er jo ganske uaktuelt. Så da er det lettere å ikke tenke på at noen en eller annen gang skal ha en negativ tanke om meg. Men stort sett regner jeg med at folk flest er som meg: de henger seg ikke opp i å tenke kritiske ting om noen hele dagen. 

Dessuten: hva skader det meg om en fremmed tenker noe negativt om meg på bussen? Høres ut som det gjør deres egen hverdag verre, ikke min. :) 

Anonymkode: b0f72...964

Skrevet

Ha ha jeg kan berolige dere:) jeg jobber ett sted der jeg møter utrolig mange folk på morgningen. Selv om de er pyntet og stelt så har veldig mange den typiske morgen ånden. Det er så mamge som lukter vondt 😂. Jeg bryr meg selvsagt ikke men dette er dessverre sant.

Anonymkode: 288f5...719

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det lukter bæsj ut av munnen din bør du gjøre noe med din tannhygiene, og sjekke om du har et mageproblem. De fleste bruker ikke veldig mye tid på å bekymre seg over de tingene du ramser opp da de fleste har god hygginene, og faktisk er i en tilstand hvor de kan omgås folk uten at de skal forpeste hele nærmiljøet.

Anonymkode: ddf99...d92

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er faktisk mange som pusser tennene, eller tygger tyggis, uvitende om at de stinker. Det er ikke alltid det holder, skjønner du! Dårlig ånde kan du få når som helst, og hvor som helst, også uten å merke det selv... 

Det kan godt være, men da får faktisk folk bare holde det ut. Så lenge jeg tar grep for å opprettholde en normal hygiene beveger jeg meg ubekymret rundt i samfunnet. 

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ha ha jeg kan berolige dere:) jeg jobber ett sted der jeg møter utrolig mange folk på morgningen. Selv om de er pyntet og stelt så har veldig mange den typiske morgen ånden. Det er så mamge som lukter vondt 😂. Jeg bryr meg selvsagt ikke men dette er dessverre sant.

Anonymkode: 288f5...719

På hvilken måte tenker du at dette var beroligende? Hi er enten syklig opptatt av lukter eller ute etter å trigge folk med div angst. Uansett hjelper ikke ditt innspill noe. 

Skrevet

Disse tingene har jeg aldri tenkt over og for å være ærlig så hopper jeg og driter i hva andre måtte tenke om meg og min framtoning, nøyaktig på samme måte som jeg hopper og driter i andres framtoning. Legger merke til om noen skiller seg ut, men det er ikke noe jeg fester meg ved eller går rundt og minnes i lang tid etterpå.

Anonymkode: f9e0d...63a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...