Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Har kjøpt Coop sine vegetar burgere. To typer. En laget på rødbeter og en på grønne bønner og erter. Har noen smakt disse? Er de gode og hvilket tilbehør ville du valgt? Anonymkode: f9d4d...154
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #2 Skrevet 26. september 2017 Har smakt de grønne, de var gode! De av sopp var enda bedre. Vi lagde dem som klassiske burgere. Er sikkert supre i pitabrød, f.eks. Anonymkode: 53fd8...4bf
Fru Banderas Skrevet 26. september 2017 #3 Skrevet 26. september 2017 De med rødbeter er kjempegode! Bruker noen ganger en avokado som "brød", og med mye salat på. Hmm... det vil jeg ha i dag kjenner jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #4 Skrevet 26. september 2017 Takk for svar. Metter de like mye som kjøtt burgere? Vi er fire i familien. To voksne og to barn på 11 og 14 år. Jeg kjøpte to pakker og det er to av hver, så fire til samme. Bør kanskje kjøpe flere? Barna er superskepiske, hvilken av disse to bør jeg be barna om å smake på først, slik at det er størst sjanse for at de vil smake igjen 😊 Anonymkode: f9d4d...154
Fru Banderas Skrevet 26. september 2017 #5 Skrevet 26. september 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Metter de like mye som kjøtt burgere? Vi er fire i familien. To voksne og to barn på 11 og 14 år. Jeg kjøpte to pakker og det er to av hver, så fire til samme. Bør kanskje kjøpe flere? Barna er superskepiske, hvilken av disse to bør jeg be barna om å smake på først, slik at det er størst sjanse for at de vil smake igjen 😊 Anonymkode: f9d4d...154 Tja, de som er laget av rødbeter har en ganske spesiell smak som ikke har noen verdens ting med hamburdere å gjøre (mener nå jeg). Det er liksom bare en helt annen matrett. Jeg lurte et helt lag en gang med vegetarburgere, mener de var frosne og så ut som vanlige hamburgere, og ingen innså det :-D
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #6 Skrevet 26. september 2017 Hehe. Mine har jo nå sett at jeg har kjøpt de inn, så går ikke an å lure de denne gangen. Jeg elsker saltbakte rødbeter, så vil tro rødbetburgeren faller i smak hos meg, håper jeg. Jeg får smake litt på begge to og også kanskje kjøpe inn soppburgeren så jeg får testet den også! Anonymkode: f9d4d...154
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå