Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Jeg smiler eller sier "Hei", hun ser ut som hun blir skikkelig forbannet og avskyr meg. Svarer aldri, snur seg bort. Skikkelig ekkel person. Sånn er det hver gang. Leverer jeg kl 8, er hun der. Leverer jeg kl 9 er hun der. Må liksom finne et slags magisk tidspunkt der hun ikke er der? Nesten så jeg vurderer å flytte pga henne, for synes det er så utrolig ubehagelig! - Nei, jeg har ikke hatt sex med samboeren hennes - Nei, jeg har ikke sagt noe dumt på foreldremøter. Har ikke gjort noen ting. Prøvde å gratulere med ny baby, fikk bare en frekkhet og et ekstremt kort svar tilbake der hun prøvde å gjemme babyen i vogna. Er hun bare sprø, eller? Anonymkode: a8cf3...3a8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #2 Skrevet 26. september 2017 Ehh.... hvem er hun?? Dette var bare merkelig Anonymkode: 38335...5fc
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #3 Skrevet 26. september 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ehh.... hvem er hun?? Dette var bare merkelig Anonymkode: 38335...5fc Ja, ikke sant? Hun er moren til noen barn her jeg bor, dessverre er de på samme alder som mitt barn så de kommer til å gå i samme klasse osv, det vet jeg ikke om jeg orker egentlig. Anonymkode: a8cf3...3a8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #4 Skrevet 26. september 2017 Hva er tipsemamma? Anonymkode: aa2d2...4ea
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #5 Skrevet 26. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hva er tipsemamma? Anonymkode: aa2d2...4ea Ah. Tispemamma. Skjønner. Anonymkode: aa2d2...4ea
*Nøtta* Skrevet 26. september 2017 #6 Skrevet 26. september 2017 Ska DU flytte fordi ene moren i barnehagen ikke klarer å oppføre seg folkelig? Det går jo ikke. Her må du ta tak i deg selv,HI og finne litt mental styrke for din egen del. Det er jo ikke du som gjør noe galt her, det er ikke DEG det er noe i veien med. Slutt å si hei til dama. Overse henne også. Godta at ikke alle liker deg. Sånn er det for oss alle.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #7 Skrevet 26. september 2017 5 minutter siden, *Nøtta* skrev: Ska DU flytte fordi ene moren i barnehagen ikke klarer å oppføre seg folkelig? Det går jo ikke. Her må du ta tak i deg selv,HI og finne litt mental styrke for din egen del. Det er jo ikke du som gjør noe galt her, det er ikke DEG det er noe i veien med. Slutt å si hei til dama. Overse henne også. Godta at ikke alle liker deg. Sånn er det for oss alle. Nei, skjønner det, da... Men synes bare ikke det er noe okay. Anonymkode: a8cf3...3a8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #8 Skrevet 26. september 2017 Trodde du hadde problemer med en jentehund, evt at det var løpetidproblemer 🙈 Anonymkode: b0620...292
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #9 Skrevet 26. september 2017 Det kan være sosial angst. Det er nok mer sannsynlig enn at hun hater deg uten grunn eller er frekk med vilje. Prøv å fortsette å si hei og smile når du treffes i gangen o.l. og ikke ta det personlig når hun ikke responderer. Men ikke prøv deg på smalltalk. Anonymkode: 5e8a4...78b
Lessismore Skrevet 26. september 2017 #10 Skrevet 26. september 2017 Bare gi beng i hele dama. Hvorfor betyr det så mye for deg hva denne dama sier og gjør? Ev. ikke sier og gjør?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #11 Skrevet 26. september 2017 12 minutter siden, Lessismore skrev: Bare gi beng i hele dama. Hvorfor betyr det så mye for deg hva denne dama sier og gjør? Ev. ikke sier og gjør? Fordi det er så tydelig, føler meg mobbet. Anonymkode: a8cf3...3a8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #12 Skrevet 26. september 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kan være sosial angst. Det er nok mer sannsynlig enn at hun hater deg uten grunn eller er frekk med vilje. Prøv å fortsette å si hei og smile når du treffes i gangen o.l. og ikke ta det personlig når hun ikke responderer. Men ikke prøv deg på smalltalk. Anonymkode: 5e8a4...78b Tviler, hun hilser og er blid mot mange andre 2 sek etter å ha sendt meg et drepende blikk. Da mener jeg "blid", hun vinker hysterisk og løper bort til dem for å prate. Er også med i et verv der hun må prate med andre foreldre. Anonymkode: a8cf3...3a8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #13 Skrevet 26. september 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trodde du hadde problemer med en jentehund, evt at det var løpetidproblemer 🙈 Anonymkode: b0620...292 Åja... Anonymkode: a8cf3...3a8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #14 Skrevet 26. september 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi det er så tydelig, føler meg mobbet. Anonymkode: a8cf3...3a8 Ingen kan bli likt av alle. Overse henne eller bare si hei og fortsett med ditt gjøremål. Skjønner virkelig ikke at du bruker så mye energi på dette. Helt bortkastet. Anonymkode: b2413...d9b
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #15 Skrevet 26. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ingen kan bli likt av alle. Overse henne eller bare si hei og fortsett med ditt gjøremål. Skjønner virkelig ikke at du bruker så mye energi på dette. Helt bortkastet. Anonymkode: b2413...d9b Ja, det er bortkastet. Har du blitt mobbet før? Anonymkode: a8cf3...3a8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #16 Skrevet 26. september 2017 Ignorering er ikke mobbing. Det er ignorering. Ja blir faktisk ignorert av ei mor i bgh. Og så?? Bryr meg fint lite om det. Ikke verdt å bruke energi på. Anonymkode: b2413...d9b
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #17 Skrevet 26. september 2017 Haha. Bor du et sted som begynner på E? Er en klin lik dame der. Hun gjemmer/beskyttet den yngste da h*n var nyfødt. Bare sur og gretten. Samboeren hennes er vedens hyggeligste fyr. Jeg har aldri forsøkt hilse da jeg ble "advart mot surfitta" av en venninne. Men jeg har observert henne og hun er virkelig bare ubehagelig og sur/frekk. Og ansiktet hennes, det har et kronisk misfornøyd drag. Anonymkode: 612c0...98c
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #18 Skrevet 26. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ignorering er ikke mobbing. Det er ignorering. Ja blir faktisk ignorert av ei mor i bgh. Og så?? Bryr meg fint lite om det. Ikke verdt å bruke energi på. Anonymkode: b2413...d9b Det jeg opplever er faktisk mobbing. Baksnakking også. Så fint for deg at du er så stor og sterk at du ikke bryr deg om det! Hjelper ikke meg. Anonymkode: a8cf3...3a8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #19 Skrevet 26. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Haha. Bor du et sted som begynner på E? Er en klin lik dame der. Hun gjemmer/beskyttet den yngste da h*n var nyfødt. Bare sur og gretten. Samboeren hennes er vedens hyggeligste fyr. Jeg har aldri forsøkt hilse da jeg ble "advart mot surfitta" av en venninne. Men jeg har observert henne og hun er virkelig bare ubehagelig og sur/frekk. Og ansiktet hennes, det har et kronisk misfornøyd drag. Anonymkode: 612c0...98c Uffda... Nei, da bor vi ikke samme sted Men samboeren hennes (tispemammaen) er også veldig hyggelig. Jeg synes ofte synd på ham. De har også barnehagens bøller som barn, vet ikke om det er noen sammenheng der, men.. Anonymkode: a8cf3...3a8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #20 Skrevet 26. september 2017 Jeg skjønner at du synes det er ubehagelig, men her må du faktisk bestemme deg for å være offer, eller å ikke være det. Ikke er det mobbing, om det hele utarter seg slik du har forklart det her. Så kan du velge selv hvordan du lar deg påvirke av det, og hvor mye du skal la det påvirke deg. Anonymkode: d4f3e...240
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #21 Skrevet 26. september 2017 Neineinei, du må ikke finne på å flytte! Om du tør, hva med å konfrontere henne en gang det passer sånn? Spørre hva som er problemet? Anonymkode: 9a2f1...978
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #22 Skrevet 26. september 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner at du synes det er ubehagelig, men her må du faktisk bestemme deg for å være offer, eller å ikke være det. Ikke er det mobbing, om det hele utarter seg slik du har forklart det her. Så kan du velge selv hvordan du lar deg påvirke av det, og hvor mye du skal la det påvirke deg. Anonymkode: d4f3e...240 Jo, det er mobbing, for det er også baksnakking. Og hun løper i motsatt retning noen ganger. Men jeg vil ikke være offer Så ofte har jeg klart å ignorere det, eller fokusere på de som hilser og er hyggelige i barnehagen! Men så kommer det dager der hun er ekstra stygg i væremåten, eller at jeg møter på henne etter å ha klart unngåelse i en lengre periode (elsker sommerferien ), og så tenker jeg på det. At det ikke er OK. Jeg skulle faktisk ønske at jeg bare klarte å drite i det. Men det er én ting med ignorering. Det er mange som ignorerer, folk jeg ikke kjenner osv. Men det er noe med det å sende et stygt blikk, ikke svare, kanskje smile litt hånlig, snu seg, eller bli sur når man forsøker å være hyggelig. Det legger man merke til, uansett hvor mye man prøver å ignorere det. Selv om man skulle ønske at man bare klarte å drite fullstendig i det Anonymkode: a8cf3...3a8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #23 Skrevet 26. september 2017 Skal du flytte fordi det finnes et ubehagelig menneske i nærmiljøet ditt? Da er jeg redd du ikke blir boende lenge noen plass. Engen tar du the high road og hilser strålende på henne hver gang du ser henne eller så overser du henne totoalt. Ikke la hennes problemer påvirke hverdagen din, så viktig er hun faktisk ikke. Anonymkode: 62d98...b0a
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #24 Skrevet 26. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Skal du flytte fordi det finnes et ubehagelig menneske i nærmiljøet ditt? Da er jeg redd du ikke blir boende lenge noen plass. Engen tar du the high road og hilser strålende på henne hver gang du ser henne eller så overser du henne totoalt. Ikke la hennes problemer påvirke hverdagen din, så viktig er hun faktisk ikke. Anonymkode: 62d98...b0a Nei, skjønner det. Problemet er jo hvordan jeg "tar det". Vet ikke helt hva jeg kan tenke? Mannen min har lagt merke til det han og, men sier "drit i henne", som dere også sier. Men jeg vet bare ikke helt hvordan. Stort sett driter jeg i det, men kommer alltid dager der jeg ikke gjør det, sånn som det var idag. Det er egentlig ikke så mye som "holder oss igjen her", det er nok derfor jeg tar så lett på flytting, og kjenner at ett menneske faktisk kan få meg til å flytte. Anonymkode: a8cf3...3a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå