Gå til innhold

Visjon Norge!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Nei! Må nok skuffe deg her, er ikke helt så "kontroversiell" 😂 

Skrevet

Visjon Norge er jo strålende underholdning, vi satt hele familien krøllete av latter i sofaen i påsken på hytta der vi bare får inn NRK og - av alle ting - Visjon Norge.

Skrevet

Jeg har ikke fått det med meg i det hele tatt! 

Skrevet

De er spik spenna gærne. Mannen min viste meg et klipp her om dagen, sikkert ett av de som var delt på Twitter, der de ropte ut "send oss 50 000,- nå". Bare det å få seg til å be om så mye penger uten å stamme, rødme eller skjemmes, sier det meste. 

Skrevet

Visjon Norge må være en de mest skrullete tv lanalene som er

Anonymkode: bde48...dcc

Skrevet
31 minutter siden, Helene Harepus skrev:

Jeg har ikke fått det med meg i det hele tatt! 

Verd å sjekke ut, det er enklest møblerte "kristendom" med enklest mulige løsninger, inderlige sanger, prekener i et tonefall som har flere svingningen enn hengepuppene mine, og lipsync for Jesus. Samt altså tigging så drøy at man skulle tro det var en parodi.

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Verd å sjekke ut, det er enklest møblerte "kristendom" med enklest mulige løsninger, inderlige sanger, prekener i et tonefall som har flere svingningen enn hengepuppene mine, og lipsync for Jesus. Samt altså tigging så drøy at man skulle tro det var en parodi.

Hehe, høres "bra" ut 😄 Kanskje vi harepuser har mer til felles enn bare navnet! 

Skrevet

Hadde jeg vært født mann så skulle jeg blitt en søkkrik predikant.  

Anonymkode: b8d09...779

Skrevet

Har dere sett brennpunkt om vision norge? Skumle greier.

Skrevet

For en gjeng ! Så dokumentaren på NRK, om Jan Hanevold som lurer vanskeligstilte,  pensjonister og uføre for masse penger. Kynisme på høyt nivå 😌

Skrevet

Visjon Norge er noe av det verste jeg har sett innen svindel!  De er helt uten moral og skrupler..  desverre er mine svigerforeldre "hjernevasket" av disse idiotene og sender månedlige summer. De har også vært på weekend tur påspandert av hanevold og co.. Liksom gratis.. Men regner med de måtte betale for seg der nede! 

Desverre hører de ikke på fornuft og vi har bare måttet gi klar beskjed om at våre barn skal ikke se det programmet når de er på besøk.. 

Anonymkode: c9498...e80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...