Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 Han steriliserte seg for 8 dager siden. Har lest på nett at det er vanlig at pungen blir blå pga blodsamling. Men nå har HELE pungen blitt blå (og litt lilla)+litt av området rundt. Han har vondt, men ikke sånn ekstreme smerter. Hvordan ble deres menn? Anonymkode: f2f66...5b3
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #3 Skrevet 25. september 2017 Knapt nok blå der snittet var... ikke hoven og ikke vondt. Ring legevakt Anonymkode: 5d267...647
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #4 Skrevet 25. september 2017 Det var skikkelig blått og det var i tillegg ømt ganske lenge. Anonymkode: 1015d...8ea
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #5 Skrevet 25. september 2017 Min eks var ikke blå i det hele tatt. Ville tatt en telefon til legevakten og spurt. Anonymkode: 2d0db...5d1
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #6 Skrevet 25. september 2017 Sår vondt og litt hoven. Ikke blå i det hele tatt. Ring legevakt. Anonymkode: e17c0...a90
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #7 Skrevet 26. september 2017 Ikke opplevd. Enig i at han bør oppsøke lege. Anonymkode: 7ea4f...1de
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #8 Skrevet 26. september 2017 Min ble blå . Veldig vondt ja Anonymkode: 08908...fe0
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #9 Skrevet 26. september 2017 Huff, jeg vurderte å sterilisere meg, men mistet lysten etter denne tråden. Anonymkode: 8031b...be1
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #10 Skrevet 26. september 2017 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Huff, jeg vurderte å sterilisere meg, men mistet lysten etter denne tråden. Anonymkode: 8031b...be1 Ikke fordi det er galt å sterilisere seg? Anonymkode: 44dfd...d32
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #11 Skrevet 26. september 2017 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Huff, jeg vurderte å sterilisere meg, men mistet lysten etter denne tråden. Anonymkode: 8031b...be1 Er du mann? Det er veldig stor forskjell på å sterilisere menn og kvinner.. Anonymkode: c8a73...185
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #12 Skrevet 26. september 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke fordi det er galt å sterilisere seg? Anonymkode: 44dfd...d32 Det høres helt jævlig vondt ut å gå rundt med blodsprengte baller. Anonymkode: 8031b...be1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå