Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 Jeg har pleid å ta meg en liten øl innimellom. Har liksom alltid gjort det. Men den siste uken så har jeg opplevd at det er akkurat som om kroppen jobber ekstra når jeg har drukket 1 øl. Kjenner på en måte at kroppen jobber. Føler hjerteslagene. Vanskelig å forklare. Men det er helt merkelig følelse Har ikke begynt på noe medisin heller. Hva kan grunnen være? Jeg er ikke beruset Anonymkode: 2be40...fb1
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #2 Skrevet 25. september 2017 Veldig mange naturlige og ufarlige årsaker til at du kan oppleve det du opplever (at du brygger på en forkjølelse, at du har begynnende diabetes, at du ikke tåler gluten like godt lenger m.m. - de to siste bør undersøkes). Men det er vel ikke noen sak å unngå øl en periode, er det? Er det du som har angst for hjerteproblemer og tvangstanker rundt dette? Anonymkode: 1df41...a2f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #3 Skrevet 25. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Veldig mange naturlige og ufarlige årsaker til at du kan oppleve det du opplever (at du brygger på en forkjølelse, at du har begynnende diabetes, at du ikke tåler gluten like godt lenger m.m. - de to siste bør undersøkes). Men det er vel ikke noen sak å unngå øl en periode, er det? Er det du som har angst for hjerteproblemer og tvangstanker rundt dette? Anonymkode: 1df41...a2f Går helt fint å unngå alkohol en periode Nei, sliter ikke med angst. Syns bare at det er merkelig at kroppen reagerer sånn Anonymkode: 2be40...fb1
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #4 Skrevet 25. september 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Veldig mange naturlige og ufarlige årsaker til at du kan oppleve det du opplever (at du brygger på en forkjølelse, at du har begynnende diabetes, at du ikke tåler gluten like godt lenger m.m. - de to siste bør undersøkes). Men det er vel ikke noen sak å unngå øl en periode, er det? Er det du som har angst for hjerteproblemer og tvangstanker rundt dette? Anonymkode: 1df41...a2f Har opplevd det med Corona også. Er jo ikke gluten i.. Anonymkode: 2be40...fb1
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #5 Skrevet 26. september 2017 Vet om flere som får vondt i hodet av én øl feks. Eller blir skikkelig trøtte. Kan det rett og slett være alkoholen som gjør at du føler det slik? Anonymkode: 08cfc...63f
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #6 Skrevet 26. september 2017 Jeg kjenner meg igjen. Jeg blir varm, og kjenne hjerte slå hardt om jeg drikker alkohol når jeg er veldig sliten. Anonymkode: 38031...6c9
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #7 Skrevet 26. september 2017 Takk for svar alle. Godt å høre at det ikke bare er meg. Jeg er nok veldig sliten for tiden Anonymkode: 2be40...fb1
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #8 Skrevet 26. september 2017 Jeg tok tre glass rødvin på lørdag, stille hjemme med mannen. Luftet hunden i hagen og skulle plukke opp en bæsj med posen. Jeg gikk rett ned i knestående og kom meg nesten ikke opp på føttene igjen. Hjertet hamrer og jeg måtte mobilisere all mental kraft for å komme meg opp på beina igjen. Jeg følte meg kanon full og ikke kontroll på kroppen, helt uvant. Gikk rett å la meg, har vært sliten de siste dagene. Mandag lå jeg rett ut sylte forkjøla, så det var nok noe kroppen jobbet med. Anonymkode: 9062a...40d
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #9 Skrevet 26. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg tok tre glass rødvin på lørdag, stille hjemme med mannen. Luftet hunden i hagen og skulle plukke opp en bæsj med posen. Jeg gikk rett ned i knestående og kom meg nesten ikke opp på føttene igjen. Hjertet hamrer og jeg måtte mobilisere all mental kraft for å komme meg opp på beina igjen. Jeg følte meg kanon full og ikke kontroll på kroppen, helt uvant. Gikk rett å la meg, har vært sliten de siste dagene. Mandag lå jeg rett ut sylte forkjøla, så det var nok noe kroppen jobbet med. Anonymkode: 9062a...40d Masse god bedring. Hørtes skummelt ut. Jeg har enda ikke blitt syk.. Anonymkode: 2be40...fb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå