Gå til innhold

Har lip fillers negative konsekvenser på sikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer aldri til å gjøre det, men jeg vet om opptil flere som holder på med dette. Jeg tenker at det kan da ikke være bra?! Noen som vet noe om dette?:)

Anonymkode: 84027...153

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En jeg kjenner får veldig ujevne lepper etter en stund så hun må konstant fylle på slik at den ser jevn ut. I tillegg har hun fått skikkelig "nebb". Det er liksom en knekk over og under leppa. Vet ikke hvorfor den knekken kommer. 

Konklusjonen er at leppene blir unaturlige og stygge etter en stund. 

Selv har jeg silikon i overleppa. Fikk en skade i munnen da jeg var ti som gjorde halve leppa mi flat. Så ut som jeg hadde hatt slag. La inn silikon i overleppa da jeg var 14, fikk det dekket så det var en "nødvendig" kosmetisk operasjon. Erfaringen min med silikon gjør at jeg heller anbefaler dette fremfor fillers. Lite vedlikehold og jeg har ikke nebb. Men nå har jeg ikke store lepper da, mulig man får knekk og nebb av for mye silikon. 😊

Anonymkode: 100f5...de8

Skrevet

En venn av meg er rekonstruksjons kirurg (brannskade ansikt etc) så han kan litt om dette. En gang vi diskuterte det så sier han at jeg for all del gjerne måtte ta botox, men fillers burde jeg holde meg langt unna. Han selv har vist mange pasienter han må forsøke å "reparere" etter innkapslinger bl.a. Og spesielt på lepper da så blir det aldri ordentlig pent etterpå, som han sier, så ikke verdt det i forhold til risiko. Det kan vist se bra ut i starten, men før eller siden blir det innkapsling , arr og stygt. 

Anonymkode: fbd27...e55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...