Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 Det er det jeg lurer på 😊 Om noen har prøvd dette og kan fortelle litt om det 😊 Anonymkode: 29bbe...09a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #2 Skrevet 25. september 2017 Det er en udokumentert, "alternativ" behandling (alternativ her et synonym med humbug og kvakksalveri). De færreste tar skade av det, noen gjør absolutt det, ingen blir friske av det med mindre vi snakker placebo. Men placebo kan jo være hyggelig, det. Anonymkode: 7a9a1...8d6
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #3 Skrevet 25. september 2017 Jeg har prøvd det, men synes ikke det var noe spesielt. Mista litt tiltro til dama underveis, selv om hun var ganske anerkjent i miljøet. Anonymkode: 8a74f...ece
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #4 Skrevet 25. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er en udokumentert, "alternativ" behandling (alternativ her et synonym med humbug og kvakksalveri). De færreste tar skade av det, noen gjør absolutt det, ingen blir friske av det med mindre vi snakker placebo. Men placebo kan jo være hyggelig, det. Anonymkode: 7a9a1...8d6 Friske? Hva er det du snakker om? Dette er jo en form for underholdning / hypnose. Ingen som gjør dette for å bli friske vel? Anonymkode: 8a74f...ece
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #5 Skrevet 25. september 2017 Jeg har prøvd dette, og gikk tilbake til ett tidligere liv, som ga meg veldig mange svar, på hvorfor livet mitt har blitt som det er i dette livet. Og jeg følte at det var bare meg, som gikk gjennom denne ferden, at jeg ble ikke guidet for mye av hun som utførte dette. Og opplevelsen føltes 100% ekte. Men, om det stemmer eller ikke, kan jeg jo ikke vite sikkert. Anonymkode: b0e75...82b
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #6 Skrevet 25. september 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Friske? Hva er det du snakker om? Dette er jo en form for underholdning / hypnose. Ingen som gjør dette for å bli friske vel? Anonymkode: 8a74f...ece Neida, de bare kaller det terapi fordi... Selvfølgelig er det folk som benytter seg av dette som en form for behandling. Gjerne for ting som depresjoner etc., som selvfølgelig kan forklares gjennom påhittet de kommer opp med under den påståtte regresjonen. Anonymkode: 7a9a1...8d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå